Hej alla goingar på tråden!
Är åter efter en trevlig semestervecka. Mestadels fint väder, sol och havbadande och då prinsen sov bra både på kvällar och nätter (fick ju myyyyycket intryck!!) kunde vi gå ut och äta med honom sovandes i vagnen varje kväll. Trevligt! Jobbig hemresa bara, planet var tvungen att mellanlanda och vi fick väcka honom för att spänna fast honom då, vilket sällan är bra och sen var han ju tvungen att amma lite vid start och landning *2 då han inte var så intresserad av att dricka vatten (pga trycket i öronen), så måltidstiderna hölls inte alls, så det slutade med att vi hade en illvrålande bebis i knät. Dröjde länge innan vi kunde gå upp och gå med honom i planet också, då de hela tiden var ute med sina vagnar och sålde grejer. Sen när vi satte oss i bilen lite försenade tänkte man "Puh! Bara 20 min kvar så ligger han i sin säng och vi är hemma". Men då startade förstås inte bilen. Så 20 min blev till 2,5 timmar. En kompis som vi lägligt nog stötte på på flygplatsen fick bogsera hem oss i en sweine-kall bil och man var inte direkt klädd för det, liksom... Efter bara lite flygplansmat som man fått flera timmar senare än planerat pga mellanlandningen var man rätt hungrig också. Men jag som normalt sett är jättekänslig för sådant tänkte bara på hur det gick med prinsen hela tiden, så jag kände det knappt. Man tål visst mer än man tror...
Nåväl, var hos Mugglan på trevligt adventsfika igår (Tack, tjejen!) och hon gjorde en snabbuppdatering och nu har jag skummat lite också, så jag vet de stora grejerna på tråden iaf.
GRATTIS Tinga!! Roligt!!!
Fy, så trist Lappis!!!! Hoppas verligen att det funkar nästa gång, skönt ändå att ni körde på ett 3-pack! Helt rätt sätt att sörja på också tycker jag, med en fin middag!
Telis, Åh, så trist för dig med!!
GRATIIS Oms till dottern!!!!
Nu måste jag gå och städa lite här hemma. Det ser så illa ut att till och med maken klagade igår. Känner mig på nåt sätt lite stressad över att det redan är advent och man inte har pysslat nåt. Trots att förklaringen är tämligen självklar. Vi har ju inte varit hemma. Så knäppt, som att man stressar för att få lugn och fin julstämning, typ...
Igår ställde vi in spjälsängen i det rum där datorn står, så nu blir det t.ex. inget surfande alls på kvällarna. Vilket innebär att jag inte kommer kunna hänga här så mycket, men jag kommer titta in tillräckligt ofta för att ha koll på de stora grejerna som händer iaf...
Kram!