rosett skrev 2007-10-08 09:46:39 följande:
Sirili, tack så mkt för ditt svar! :) Det är ju en sån stor grej och man vill ju verkligen att detta ska bli rätt. Ska operera mig på VK snart, är supernervös!! Vill att allt ska gå bra, att jag blir supernöjd och att det inte blir några knasiga komplikationer! Ser verkligen framemot det här men är samtidigt rädd... är det normalt eller?I efterhand tyckte jag att min konsultation gick för snabbt, hade nog velat prova fler strl.. Men, jag var nervös och kände nog mest att allt verkade så himla bra! :) Hade ju varit toppen om man fick låna hem ett par tuttar så man kunde stå och kolla i flera timmar från alla håll och kanter! Det viktigaste för mig är att jag inte blir en enda stor tutte! Ska göra ristestet igen då.. Men vem ska man egentligen lita mest på, sig själv eller läkaren? Jag menar, han vet väl ändå bäst..? Åhh blir helt snurrig! Jag ska lägga implantatet framför bröstmuskeln, ska jag ändå plussa på fler g..?....väntar på nästa svar... :) kram!
Du kan va heeel-lugn med Charles - han är verkligen en urskicklig kirurg - och man blir verkligen behandlad som en prinsessa på VK - sköterskorna är så otroligt gulliga och hjälsamma, och man har full service dygnet runt som man är där - toppen helt enkelt! Jag kan t.o.m. nu efteråt längta tillbaks till det stället...

Fick
t.om. en ansiktsbehandling inkl. ans.massage då jag väntade på op (gratis)!
Förstår hur du känner - men om det kändes bra på konsultationen så är det säkert bra storlek för dej!
/Kramelikram