Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
ok..tack för svaren...
men ingen som vet vad det kan hända (nån som fått komplikationer) om man sätter in så mycket?? :-O
jag har kört med ristestet och jag vill ha ca 650 cc /600 gram
med mina beräkningar skulle jag då hamna på en D-DD kupa, och det är inte för stort till min kropp.
hej hej!
nej, jag har inte bokat kons ännu, eftersom det är osäkert exakt när jag kommer ha råd med op, men antagligen i början av nästa år (iaf inte i höst). jag kommer gå på kons både till improva (magnus hober) och eriksbergs (leif). nån som förresten har nån experience av hober?
jag vet att 600 låter mkt. men det känns o ser inte mkt ut på mig. har testat rispåsar rätt länge nu känns så tomt utan påsarna, bokstavligt talat hehe. säkert fler som upplevt detta ;)
jag läste nånstans att en tjej som lagt stora implantat, att hennes hud hade blött, liksom igenom..det lät läskigt. kan det verkligen hända? :-O
man får hoppas att den egna vävnaden räcker till. jag har ju stor A, liten 70 B nu. mina bröst är liksom "stora" i omkrets, men har ingen utfyllad, om ni förstår hur jag menar så jag hoppas att huden räcker till...
Förresten, nån som har tendens för ärrbildning (det har jag) och opererat sig? blev det stora fula ärr efter..?
kram på er ;)
Jag har gjort mammografi efter op.De kan inte "platta" ut brösten lika mycket, men det ska vara det samma ändå sa hon. Hon var tyvärr mycket negativ mot mej (avundsjuk kanske haha)pga av implantaten .
Jag fick en blåsning för att jag inte sagt till fast jag hade sagt till både när jag ringde och fick tid och till henne innan hon började. De måste tydligen ställa in maskinen annorlunda, tog henne en minut.Hon hade nog en dålig dag.Hon sa till mej titta här på bilden så här ser inte bröst ut inuti i vanliga fall!!!???? Nej vadå det förstår jag oxå.
jag tänkte bara lägga in en liten varning ang bröstoperationer.
jag gjorde en via lemongrassmedical, dom verkade jätte bra, hörde att det skulel finnas en svensk påplats, att jag skulle få en kopia av min journal på svenska.
jag skrev här tidigare, men har inte tagit mig för att skriva det här efteråt.
nåväl, när jag väl kom till sjukhuset i bangkok, så visade det sig att dom inte verkar ha så mkt kontakt med agenturen i sverige, han skrattade lite åt mina småabröst och frågade vilken storlek jag ville ha. förklarade att jag vill se naturlig ut och bad om att få en större b kupa, okey sa han.
samma dag som op sa han att jag hade för liten bröstkorg och att jag skulel få en stor a. hela grejjen kändes som en rullandeband operation. frågade också om inplantatet skulle ligga utanpå eller innanför, och det kunde jag bara välja själv. jag ville så gärna ha det gjort!!
så nu ett halvår senare har jag trots massage och utan träning fått knölar, skrev ett mejl och frågade om dessa och om jag inte skulel bli kallad till återkontroll, fick då en tid som jag ska fara på.
så för att ta det kort, operera er i sverige hos en bra kirurg, även om det är lite billigare i thailand så är det betydligt närmare om ni måste göra någon justering fråga kirurgen något osv. det låter så bra i början men sen när dom väl fått pengarna känner man sig som en trasdocka!