Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Gottfrid:
Gottfrid:
Skulle vilja fråga dig. Du skrev att dom blev större efter att bröstmuskeln släpte efter. Men mina är väldigt svullna just nu, så jag antar att dom blir mindre när svullnade lägger sig, men blir dom lite större igen sen då?
Jag är väldigt nöjd med mitt resultat. Ja viketn kanse inte är det samma men storleken. Jag tänker på kläder tex, jag hade svårt att hitta kläder som passade runt bysten.
75E verkar lite stort tycker jag, har svårt att förstå hur man väljer så stora men det är ju upp till var och en. Har generellt inget emot operationer skulle själv vilja ta bort en liten putmage men det är bortproriterat nu när vi går i giftastankar......
kram
Tack för svaren tjejer!
Jag får ha tålamod hör jag. Och jag mår ju rättså bra iallafall. Men visst har det varit tungt de senaste två veckorna, har två småbarn hemma och maken har dragit ett tungt lass.
Kram på er!
Mimselisa
Jag tror det är olika .Jag var aldrig särskilt svullen om brösten.Har mina ärr i armhålan vet inte om det gör skillnad om man inte skär i brösten.
Jag tränar mycket styrketräning, mina bröstmuskler var mycket ovilliga att släppa efer.Jag töjde o stretchade jättemycket.Och när musklerna blev längre o gav efter så blev brösten större.
Hade 75 D efter op efter ett tag E .Och har forfarande E fast jag gått ner 5kg sen dess.