Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Tack alla ni för svaren:)
Om jag nu ska göra en bröstop vill inte jag vänta till efter amning...det är ju nåt år kvar tills jag vill ha barn. Känns onödigt långt att vänta tills dess, det är ju nu jag vill ha dom. Men tänk om de hänger efter, ska man helt enkelt inte amma den dagen man skaffar barn?
Vad säger folk omkring er? Ser de direkt att ni gjort en förstoring? Jag vill inte ha några bomber men det kommer ju att synas och vill inte direkt säga till alla att jag ska göra en op. Näsan känns inte lika tabu belagt.
Hej Sirili!
"Vecket" jag pratade om var på de tjejer som kommer till affären o har gått i fel BH-storlek och fel bh under tiden brösten växer .Så att brösten blivit missformade.(heter det så) Hela inlägget kom inte med.
hej är ny här ska op mig nu i november,,, men har så problem med vilken st jag ska ta ... är 155 cm lång och väger 47 kg... har varit på 2 konsulationer den ena sa att jag skulle ha 350 och den andra sa att jag skulle ha 325 de är jätte svårt... behöver tips och ideer...
kram m
Hej alla!
Det vore jättebra om ni ville gå in här: www.kosmedics.se/sok.php och recensera kliniken där du gjort ditt ingrepp. På så sätt kan andra som står i valet och kvalet i valet av klinik få hjälp att hitta en seriös klinik.
Tack på förhand!
Vänliga hälsningar
Karoline
hej på er igen :)
vad är de vanligaste komplikationerna om man lägger in stora implantat? nån som vet?
kram