Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Oj, vad många inlägg på raken det blev från mej nu då! Har inte varit inne och läst här på några dagar...
Jo om jag står framför spegeln o spänner bröstmusklerna ser det konstigt ut muskeln liksom pressar brösten åt sidorna Är säkert så när man kör bänkpress men vem tittar på det?
Det är svårt att förklara ett "veck" på utsidan högt uppe på bröstet som är där vilken bh man än sätter på .
Jaha, då var återbesöket avklarat.
Charles var supertrevlig och alldeles otroligt nöjd var han också med mina nya kompisar. Han tyckte jag var lite smårolig när jag förklarade att jag tyckte att de var lite VÄL perfekta eftersom jag är 40 år och har fött 5 barn. Hans kommentar "jamen det var ju därför du kom just hit, därför att du visste att jag inte levererar annat än perfekt". Han är ju bara för rolig den där mannen, tänk att någon kan ha ett sånt otroligt superstort ego och ÄNDÅ vara så himla trevlig och gemytlig.
Min mamma följde med av ren nyfikenhet, och hon är numera nykär i Charles Randquist ha ha ha!!!!
En fråga..
Har nu tagit av mitt vita bandage och slutat med värktabletterna. Wow, vad snygga & perfekta dom är! :)Förändras dom mycket under de kommande månaderna...? och isf hur?
Allt har funkat bra hitintills men är så rädd för att något ska hända (att jag blir tillstött ute bland folk, kapselbildning, lyfta något för tungt eller ta i utan att jag vet om det etc..)
Några tips? Bör jag vara rädd för att liksom "röra" mig?
Vill inte att något ska bli fel ju!
tack, tack, tack! :)
Rosett,
mina är nu 6 månader gamla, gjorda på VK. Skillnaden från första tiden tycker jag är att de inte är stenhårda och att de liksom "trillat på plats" så att säga. I början kändes det som om de stod ut mera än vad de gör nu, de ser inte mindre ut, bara mer normala...eller hur jag nu ska förklara mig. De har liksom "sjunkit" litegrann längst upp på bröstet så att de mer ser ut som en del av kroppen och inte ett par fristående bröst. Hoppas jag inte är alltför luddig.