Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Sirili,
jag tycker att det mesta hände mellan 4 och 6 månader. Innan hade jag gått och klämt på dem och otåligt väntat på att de skulle bli ännu mjukare, men glömde liksom av mig nånstans där vid 4 månader och slutade klämma hela tiden...och nu när de är 6 månader så är de bra mycket mjukare än de varit förut, och min nedsatta känsel på samma ställen som du har är så gott som helt återställd. Fortfarande något mindre känsel i vänster bröstvårta, men höger har lugnat ner sig och är inte längre lika hyperkänslig för beröring.
Jag tycker att det är okej att ligga på mage nu, men det är enda gången som jag "känner" att det inte är mina riktiga bröst. Jag tycker fortfarande att det känns att jag ligger på ett par implantat om jag ligger på mage.
Kramelikramen
Hej igen!
Jag har fått mina barn innan op så jag är inte till så mycket hjälp här. Dock så har jag anekdotisk evidens på att man kan få problem med amning pga inläggen. Min kompis ammade sina första två barn utan problem och skaffade inlägg innan tredje barnet och fick sedan problem att amma, det funkade helt enkelt inte. Men naturligvis kan man ju inte veta att det berodde på operationen, men hon var lite ledsen att hon inte väntade tills efter sista barnet. Sen finns det ju många som det funkat fläckfritt för också.
Ha det bra! /Mimselisa
ps, förresten Sirili, menade inte du att du har inläggen bakom muskeln? Du skrev framför, men sen lät det som att du ändå kanske menade bakom. Eller är jag ute och cyklar?
Sirili,
jodå, jag hade ingen känsel alls i vänster bröstvårta medans höger bröstvårta blev alldeles otroligt överkänslig istället. Och så had jag inte helt känselbortfall, men som bedövat i området mellan bröstvårtorna och ner till ärret. Men som sagt, det är så gott som helt återställt nu vid 6 månader, exakt när det hände vet jag inte, upptäckte det för ett par veckor sedan, men någon gång mellan 4 och 6 månader skulle jag tro eftersom jag slutade klämma och känna hela tiden på dem då hi hi hi.
Jag tycker också att de känns kallare på undersidan ibland, fast när jag påpekade det för min älskling och han kände efter så kunde han inte känna det...antingen hade han kallare händer än vad tuttsen var, eller också upplever vi det bara som att de känns kallare fast de inte är det...inte vet jag.
Förstår precis vad du menar med att ligga på 2 vattenballonger, ha ha , fast i början kändes inte alls skönt att ligga på dem, men nu går det bra igen om jag vill påminna mig om att de är fejk hi hi
.