Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Sirili
ok, jag har tänkt lägga ca 600 cc bakom muskeln, runda gelehallon. kirurgen sade "big breasts big problems" men specificerade ej vad han menade :(
jag är annars en liten 70 B, normalt byggd.
har läst skräckhistorier om kvinnor vars bröst liksom gått ihop till ett enda(!) och en som det hade börjat blöda genom huden på, då hon lagt stora implantat.stämmer det att sånt kan hända? O.0
kirurgen sade att det visst går att lägga så mkt på mig men att det kan uppstå komplikationer med så stora. jag undrar vad exakt han menade. :-O
tacksam om nån vet!
((kram))
Fantastiskt bra sida
www.qvinna.info/
Gå in på "Före/Efter bilder" Där kan du söka på din nuvarande storlek och implantatstorlek alt önskad storlek. Där kan man också se hur kvinnor med olika kroppstyp blir efteråt.
600 cc låter väldigt maxat men vi vet ju som sagt inte hur lång eller kraftig du är. 70 är ju dock rätt smal bröstkorg...
Sirili
ja jag vet att det låter mycket, men det ser inte enormt ut på mig, har testat med rispåsar och det funkar till min kropp utmärkt. ja, jag skäms inte över att säga att jag vill ha stora. :) är i övrigt 170 lång, 63 kg, 102 cm runt höfterna, 72 i midjan. tanken är att få en e kupa, sköterskan sade att med 600 cc får jag DD. skulle ha trott att det blev större men så sa hon.
jag kommer välja mellan leif på eriksbergs och hober på improva. vet ej ännu :-S de e så svårt!
hober var lite mera skeptisk till så stora, än leif.
josieAdde:
alltså, den där sidan är inge bra tycker jag :( dåliga bilder! det finns bättre sidor om man söker på amerikanska tex. :)
skall lägga in en länk till en jätte bra sida senare idag!
ha det gott !
jag lovade återkomma med en bra länk där man kan se MASSOR av bra före o efter bilder på tuttoperationer!!! sorry, quinna.info suger! den är bra! ;)
implantforum.com/pics/pics.html
gå bara in på de olika delstaterna o klicka er fram! finns hur mkt som helst!
ha det bra!!!