Sirili skrev 2007-10-11 02:37:12 följande:
Ja, visst är många tyvärr väldigt fördomsfulla !Men det säger ju bara nåt om dem och inget om en själv. Och lite småkul att de säger så till dej som t.o.m. op dej! Hur är förresten inställningen till bröstop överlag bland er som jobbar med underkläder? Märker ni att det är vanligt, syns det mkt på de som gjort det tycker du? Och hur brukar de som op brösten va överlag - brukar de typ "skämmas" lite och inte vilja visa att de op sej, eller verkar de mer "stolta"?...Vad är din erfarenhet?... Va nyfiken jag är då, eller hur?! ((Kram))
Många är helt öppna med det särskilt de som gjort det precis ,glada o stolta.Då brukar jag säga att det har jag med så pratar vi om var hur när.
Andra säger inget men jag kan ju oftast se det för att brösten är för snygga till åldern tex.Men det är inget jag kommenterar då.Och det är jättevanligt och de flesta har opererat så de fått en C-D kupa.Alltså inga jättebröst.
Då är det mycket vanligare med ledsna tjejer med äkta stora bröst.Många berättar om högstadie tiden, att bli kallad tex tutt Anna är inte jättekul när man är 14.Och de kan ju inte förstå hur någon frivilligt opererar in en G-kupa och det kan man ju förstå.Jag kan skriva en roman i ämnet haha