• pickolina

Bröstförstoring 10

Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D

• Svar på tråden Bröstförstoring 10
  • yme

Vad är igentligen skillnaden på profilerna?? vet någon ngn bra sida man kan jämnföra på??

• Polstjärnan

Juni2008: Vilken kirurg ska operera dig på Eriksbergskliniken? Har du också lite "häng" efter amningen? Var kirurgens åsikt att de runda implantaten kommer lyfta dem något?

Någon fler här som har opererat sig på Eriksbergskliniken? Har inte hört så mycket om dem..

• prinsessan_

Kul att ha kommit in i detta gäng. Väldigt roligt att läsa allt ni skriver :)

Jag undrar över lite saker...

1) Ni som har gjort en bröstförstoring, känns era vänner som en del av er kropp?
    Jag är rädd att brösten skulle kännas som mina silikoninlägg som jag har i bikinin (skavade och jobbiga) :D

2) Går det att få naturliga och sköna op:ade bröst? Är livrädd för att sluta upp med två barbie-bröst som pekar ut som två hårda bollar (ni förstår nog).

3) Har ni innan en op fått känna på någons tuttar? Då menar jag någon med bröstinlägg? Helst skulle jag vilja ha en rad med tjejer där jag bara kan klämma mig fram och jämföra. He he.

Mina måste kännas mjuka och naturliga. För jag gillar mina små bröst, men jag skulle vilja att de var större. I 10 år nu har jag känt mig okvinnlig och oattraktiv.
    Mina bröst slutade växa halvvägs när jag var 13-14 år och nu är jag 25.
    Är trött på alla bikinis med silikoninlägg, bh:ar med vadderingar, klänningar och toppar som jag inte kan ha utan bh.

Oj, långt inlägg :D

• prinsessan_

Oh, jo, en sak till.

När jag läste här inne blev jag alldeles till mig av alla positiva inlägg om VK (Viktoriakliniken).
    Men när jag sedan började läsa i plastikkirurgiforumet, läste jag mindre bra saker om VK, att de hade anmälningar osv.
    Har hört att han kan vara otrevlig, han som bossar där på VK, sånt är ju inte bra när det handlar om ett av mitt livs största beslut :)

Någon som känner till Plastikakademin i Linköping? Bor ju väldigt nära...

Priset är faktiskt mindre viktigt för mig, det viktiga är att jag känner att jag får vara på den bästa kliniken och får de snyggaste brösten. Ja :D

• Swing

prinsessan_
    För drygt 3 år sedan var det en tjej här som opererat sig hos professor Gunnar Kratz och hon var mycket nöjd.

• Juni2008

Lillah

Jag har väl ingen direkt erfarenhet av Erikisbergsklinken. Jag ska opa mig där den 12 oktober.
    450 cc, runda gelehallon hög profil.

Polstjärnan

Det är Leif Perbäck som ska opa mig och båda han och jag sa att det måste bli bättre med runda eftersom dom anatomiska skulle göra brösten hängiga. Har lite lätt häng efter att ha ammat två barn.

• ennasus

Killan:
    Jag förminskade mina bröstvårtor nu i juni i samband med lyft och bröstförstorning. För det första tycker jag att det är jättesnyggt, min man säger att jag ser ut som när vi träffades för 19 år sedan. Redan efter 1 1/2 vecka hade jag väldigt tydlig känsel. Min läkare sa att det är högst individuellt huruvida känselm blir påverkad eller inte. Nu efter 7 veckor skulle jag säga att 90% av känseln är tillbaka. Men som sagt det är nog högst individuellt.

• gabbe

Abra: Jag försökte göra ristestet, men det gick sådär... Tror att jag ska lägga in ca 350 om jag ska gå efter det. Får se vad dom säger efter konsultationen. Jobbigt att jag får vänta så länge...

• Lillah

Tackar!

Jo jag ska oxå ha Leif Perbeck. Har inget häng men tomt upptill efter amning.
    Jag slutade amma i slutet av april, ska op 6:e sep. Alla säger så olika hur länge man ska vänta efter amning. Kliniker säger allt från 3-6 månader efter man slutat amma. När jag har tiden har det gått 4 månader. Är det ngn som vet mer om det? Jag har en annan tid i okt annars fast i Falköping men vill helst göra i Eriksbergsk. Leif sa att det egentligen inte är så stor skillnad på runda o anatomiska mför tydligen så blir dom anatomiska ganska runda ändå när dom trycks ihop...ja hur man nu ska säga:)

Svar på tråden Bröstförstoring 10