• pickolina

Bröstförstoring 10

Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D

• Svar på tråden Bröstförstoring 10
  • Killan

ennasus: Tack för svaret. Kul att du vart nöjd med dina bröst.

• rosali1

Polstjärnan:
    Runda implantat finns i 3 olika profiler, låg, mellan och hög.

Prinsessan_:
    Gunnar Krantz är en väldig duktig kirurg, känner flera som opat sig där.
    Skulle hellre välja PA än VK :)
    Har hört så mycket dåligt om Charles, så jag skulle aldrig vilja opa mig där.

• Björk00

Jag opade mig på KKAB i Falköping tror att dem även finns i Linköpinng kan varmt rekomendera Avnin, lugn och väldigt duktig. De jobbar 1 vecka var på de olika ställena.

• Björk00

Glömde ju svara dig prinsessan_: mina är bara 5 veckor gamla men de känns inte helt som mina egna än innan men då ska man ju oxå tänka på att jag nästan inte hade några innan:)

• Misha**

prinsessan: du ska givetvis välja en kirurg du trivs med. Gå på konsultation till flera och välj den du tycker passar dig bäst. Det är väldigt svårt att gå enbart efter andras preferenser. Jag har också hört mycket illa om Charles (aldrig träffat honom personligen) men mest om hans personlighet, nästan inget om dåliga resutat. Jag skulle personligen välja en kirurg som jag vet kan sin sak och ger mig bra resultat. Sen skiter jag i hur han är som person, vi behöver ju inte bli kompisar liksom..förutsatt att jag litar på hans kompetens då.

• prinsessan_

Men en konsultation kostar ju flera hundra kronor. Känns som att det blir dyrt då jag är så osäker :(

• Misha**

En tusenlapp eller två är ju inte så mycket om man jämför med vad hela operationen kostar;) Sen är det ju viktigaste att du hittar en bra kirurg så du får så tillfredställande resultat som möjligt.

• prinsessan_

Det är sant.
    Nu står det mellan VK och Plastikakademin. Jag är fortfarande övertygad om att kirurgen på VK gör de snyggaste tuttarna (även om jag även har hört att han stressad och inte så trevlig ibland) :)

• snuttungen

prinsessan_

När jag var på min konsultation på VK så kom Charles (i vanlig ordning har jag förstått) inspringande 1 timme sen och stressad och bad om ursäkt för sin sena ankomst. Då sa jag rakt ut att jag inte tänkte stressa och att han inte heller behövde göra det, för det här var viktigt för mig. POFF, världens största leende till svar, sen var han supertrevlig!
    Jag rekommenderar honom trots att han tydligen ALLTID stressar på konsultationen, för på dagen för operationen var han då alls inte stressad, utan bara proffsig.

Och gissa om jag är nöjd med mina nya tuttisar, även om jag ibland kan tycka att de blev för stora...Men men, det var mitt val, inte Charles.

Kram och lycka till med beslutsångesten

• gabbe

Lillah: När jag frågade så sa dom att det skulle gå minst 6 mån efter avslutad ammning, för att mjölkprod. skulle ha avtagit. Jag slutade oxå i april, men jag får nog ingen tid för op. förens januari.

Svar på tråden Bröstförstoring 10