• pickolina

Bröstförstoring 10

Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D

• Svar på tråden Bröstförstoring 10
  • pickolina

prinsessan_ - Det går jätte bra att ha sex.. Men man får vara lite försiktig. Vilket kan vara svårt.. :D Jag spräckte upp mitt ena ärr lite när jag hade sex pga att jag gjorde en lite för hastig rörelse.. Ingen katastrof men sådant kan påverka läkningen av ärret och slutresultatet av ärret.

• prinsessan_

Pickolina,

He he. Försiktig? Innebär det att ligga på ryggen och låta killen göra jobbet? :D

• Polstjärnan

Jo! En annan fråga som dykt upp.. Vet någon hur det fungerar med mammografi/uldraljud (vet att man kan behöva komplettera m ultraljud) när man har implantat? Dvs, kan man göra en fullgod undersökning så att man upptäcker eventuella tumörer på samma sätt som utan implantat? Någon som hunnit vara med om en mammografiundersökning och sett hur det funkar i praktiken?

• pickolina

prinsessan_ - Neeeej då.. :D Men man kanske ska tänka på hur man hanterar brösten och hur man svänger runt med armarna bara.. Tyvärr kan det ju vara lite svårt att vara försiktig när man är på G, vilket var just vad som hände mig..*s*..men man får göra så gott man kan.. Men man behöver absolut inte ligga still och låta honom göra jobbet, om man inte vill det förstås.. ;):D

• pickolina

prinsessan_ - Ligga på rygg menade jag ju, ligga still behöver man ju inte göra för att man ligger på rygg... Öh, börjar bli snurrigare än vanligt nu. Varmt här!

• prinsessan_

Tack Pickolina. Jag var bara lite nyfiken på hur det gick till. Nu vet jag :D

• Björk00

Hej Alla mina vänner!

Hemma igen efter 5 veckors semester med besök till föräldrar, syskon och liten bilresa i Europa:). Börjar känna mig som vanligt igen men längtar såååååå mycket efter att springa. Åh va jag e glad att jag gjorde de:) Tog ett tag att läsa ikapp allt i tråden kul!! och va roligt med lite nytt folk.

La in runda och funderade aldrig på något annat då jag ville ha fyllnad upptill, min läkare sa att runda blev snyggare efter 2-3 år än anatomiska (då tyngd lagen gjort sitt;)). Men visst just nu ser de lite FÖR perfekta ut men nu e de bara 5 veckor gamla oxå:)

Kram o god natt

• Misha**

prinsessan_ : Det går jättebra att ha sex hyffsat nyopererad, du får dock räkna med "mjuksex" ett tag framöver och absolut ingen belastning på armarna eller ryckiga rörelser! Ett tips är att sitta på killen med helt rät rygg och jobba med benen istället för överkroppen. Funkade kanoners för mig. Bara att testa sig fram vad som känns bra;)

• Misha**

Lite tips för träningsintresserade: på www.body.se kryllar det av fitnessprofiler som fixat sina bröst, och det finns en hel del trådar som beskriver träning före och efter operation. Jag kan fixa snabblänkr sen när jag orkar, annars är det bara att söka på "bröstförstoring" eller "bröstoperation".

• prinsessan_

Misha**, tack för sextipset :D

Jag har inte gjort någon op, men har funderat på en bröstförstoring i snart 7 år nu.

Svar på tråden Bröstförstoring 10