• pickolina

Bröstförstoring 10

Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D

• Svar på tråden Bröstförstoring 10
  • Meddelande borttaget
  • Brudgum 2008

2007-08-06 01:01 Abra

Visst var det.

• smilla20

ser att en kille hittat hit. låt oss alla låta bli att slösa energi på honom så länge han inte har ngt vettigt att säga.

abra: jag går morgonpromenader dagligen men brukar byta ut dessa under vintern mot gym och spinning ibland. inte mkt alltså men tycker mkt om mina promenader :)

• SlottsBrud2008

Abra

Tack för den fina dikten i förra tråden.
    Det går framåt, sakta men säkert. Jag äter min "happy-pills" som jag ska och försöker göra saker som gör mig glad och som jag mår bra av.
    Men det går sakta... och det är jobbigt.

Ja, jag är missnöjd med storleken. Jag är 177 lång och dom är VÄLDIGT naturliga. Ser inte stora ut på något sätt alls. Jag vill ha lite större än "normalt" då jag alltid har lääängtat efter Stora bröst. Vill inte ha några Lolo Ferrari-tuttar dock ;) Det klarar jag mig utan.
    Men det kommer bli en andra op, vet inte när dock - det är ett senare projekt - och då kommer det bli runt 500-600 g.

Vem är det som har "äldst tuttar" här inne då :p Mina är ju snart ett år, i oktober.

• 071023 2

vad kostar det att göra ett inlägg?

• pickolina

Abra - Hon har varit min bästa vän i X-antal år.. Vi har i och för sig glidit isär lite dom sista åren pga div omständigheter. Men nu sa jag upp vänskapen helt, jag vill inte ha en vän som jag inte kan lita på och som dessutom inte ens klarar av att reda ut situationen genom att förklara eller be om ursäkt. Så nu är hon väl en ytlig kompis.. Trist, men så kan det gå.

Jag hade inte sagt till henne att det var en hemlighet och att hon inte fick berätta det osv, det ska man inte behöva säga. Hon berättade det absolut inte för att vara elak, inget skitsnack eller så.. Hon tyckte väl att hon gjorde en bra sak antar jag. Oj så fel hon hade och nu har hon förlorat en gammal vän.

• pickolina

Budgetbrud2008 - Hmm, mina blev 3år.. Men jag tog ju ut dom igen, så jag räknas nog inte.. :D

• 071023 2

Men ni som fixar med era bröst,

vad kostar det att förstora brösten? finns det olika tillvägagångssätt hur man sätter in "dom nya"?

En anna observation. Alla dessa benrangel till tjejer som lägger i så stora bröst... det ser lite opropotionerligt ut..som seriefigurer eller nåt liknande. Det blir liksom bara två bröst som kommer gående hi hi

• Persnilia

I dag är det två veckor kvar! Jag försöker allt jag kan att inte bli förkyld nu. Gurglar med saltvatten, dricker kamomillte och dricker c-vitaminbrus. Suck två veckors transportsträcka.....känns långt när man vill NU.
    Fast å andra sidan så har jag funderat i 17 år.....då är två veckor inte så länge *skratt* allt är relativt.

• pickolina

Persnilia - Glöm inte att tvätta händerna mycket.. Det är en av dom största smittfällorna, att man tar med skitiga händer i ansiktet, ögonen, munnen, näsan osv... Och oroa dig inte för mycket heller, för sånt har en tendens att göra så man lättare blir sjuk. Det är min erfarenhet i alla fall.

Det kommer gå super-superbra ska du se!

Svar på tråden Bröstförstoring 10