• pickolina

Bröstförstoring 10

Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D

• Svar på tråden Bröstförstoring 10
  • Misha**

Angående illamående efter narkos har det hänt mycket de senaste tre åren.. (eller så är det väldigt stora skillnader mellan privat och allmän vård;)) Tidigare har jag alltid mått illa i ett helt dygn efter narkosen. Men den här gången kände jag inget alls när jag vaknade. Mådde lite illa efter en dryg timme, men fick då genast spruta och illamåendet försvann på tio sekunder! Fantastiskt!

• Swing

På träffen var vi fyra tjejer. Vi satt i en bar och pratade ett par timmar. Utbytte erfarenheter och hade det mycket trevligt. Ingen middag alltså, och tittandet var ju med kläderna på.

• 3barnsmamma

Hejsan

Ska boka tid för konsultation nu, men står å velar mellan VK och Plastikkirurggruppen. Funderar på att boka tid hos båda. vad tar de för en konsultation, 500 eller?
    Vad får man göra på konsultationen? Hur lång tid brukar det ta? Är det lång väntetid?
    ni som op er på VK, hur mkt har ni fått betala där? Jag kommer lägga in Gelehallon, helst runda framför muskeln.
    vad har ni fått för bemötande? är ni nöjda med er stl och resultat?

skulle jag kunna få se era bilder, snälla!!!! Nyfiken på era resultat.
    Maila till mig gärna. lena7843@hotmail.com.
    vore såååååååååååå tacksam isåfall.

Ha en fortsatt bra dag...
    Kram Lena

• Polstjärnan

Misha**: Jag förstår.. men om man har haft ganska stora bröst och de blir utammade så kanske hänget beror på att "fyllnaden" försvunnit, inte egentligen att huden töjts ut och då kanske ett implantat fyller ut igen eller...?

Jag får nog lita på att kirurgen vet det där och kan råda mig kring om jag behöver ett lyft eller ej. Charles sa "gränsfall" men syftade mest på att jag är sån perfektionist som inte själv blir nöjd annars, inte att resultatet eg. inte skulle bli fint utan lyft. Ska gå på en konsultaion hos en till kirurg på Eriksbergskliniken eller Sophiahemmet tror jag och få en andra åsikt...Kan nog vara klokt. Någon som rekommenderar den ena kliniken före den andra av dessa två?

T79: Lycka till imorgon!! Jag håller också tummarna för dig. Berätta gärna sedan hur du mår och hur allt gått.

((kram))

• smilla20

t79: Lycka till! Kram på dig tjejen!

• smilla20

onsdag är min op! läskigt, men roligt! mest rädd för uppvaknandet å att de då säger att ngt gått fel. skulle va surt. descutantvålen, finns den på alla apotek? kramar

• Misha**

www.007b.com/breast_gallery.php

Här är en hemsida som gjorde mig väldigt glad:) Massor av stolta tjejer som visar upp sina bröst, och jisses vilken variation som finns egentligen! Härligt att se att såpass många är nöjda med sina bröst iallafall..det är ju det enda som betyder något, att man ar nöjd själv.

• KalasAnnah

Hej alla

T79 Håller tummarna för dig och hoppas att allt ska gå bra, du kommer säkert inte ångra dig.

Angående narkosen, kommer inte ihåg vem som frågade, jag måde bra i början direkt när jag vaknade, men när jag skulle resa mig så blev jag väldigt väldigt illa mående, men fick direkt en spruta och det gick över direkt, kan knappt fatta att det finns sådana medel, men det funkade verkligen. För övrigt så mådde jag bra resten av dagen förutom att jag smakade som jag hade svalt en ICA kasse. Smakade konstigt plastigt i munnen.

Mina bröst börjar bli mjukare nu, känner inte alls inläggen. Antar att de kommer att mjukna mer med tiden men har aldrig riktigt haft super mjuka bröst utan väldigt fasta. Men när jag rör på dem och trycker ihop dem så är de betydligt mer följsamma nu än vad de var för tre veckor sedan.

Abra - jo det funkar bra på jobbet, kan fortfarande bli lite trött i musklerna ibland om jag har stått mycket högt med armarna under dagen. och jag lyfter inte upp några barn i stolen, det får föräldrarna sköta. Men annars så tycker jag att jobb o vardag funkar nästan som innan, just när det gäller tunga lyft och så som jag fortfarande är väldigt försiktig. Hur går det själv med alla tunga lyft?
    Vad tror du så här sex veckor efter op, kan man börja så smått med sit-ups och lite benövningar?
    Är så jäkla nöjd att jag har gjort det, var på fest i går och hade på mig en snygg urringad topp och kände mig super fin, så skönt att slippa kuddar i BH:n.

Ha det bra alla och håller en extra tumme för er tjejer som ska opereras i veckan. Lova att ni skriver o berättar.

kram kram

• prinsessan_

Misha**,

tack för tipset, jättekul att se. önskar att jag också kunde stoltsera lite mer med min nätta byst :D

• Lillah

Polstjärnan:Jag har varit på konsultation hos Leif Perbeck på Eriksbergskliniken. Han verkar kunna sin sak. Det gick ganska fort men så var jag väldigt påläst oxå innan.:)
    Har hört bra om dom!
    Ska göra op där
    Kram
    Lycka till T79

Svar på tråden Bröstförstoring 10