Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Abra:
Jag har också gelehallon, 300cc, blev opererad i mars på PKI.
Hade varit på konsultation till AK och VK innan jag bestämde mig för PKI och är jättenöjd med valet av kirurg och klinik :)
Jag känner 4 tjejer som bytt till framför, alla tränar mycket och enligt dom så var implantaten ivägen vid tunga lyft (kunde inte lyfta lite mycket).
Och dom blev irriterade på att dom hoppade till vid alla möjliga tillfällen t ex vid nysningar, när man knäpper jeansen, häver upp sig från poolkanten osv :)
Jag själv har inte tänkt på det så mycket, men brukar nog ha armarna lite framför brösten när det är en rysning eller nysning på gång :D
Generellt kan man väl säga att implantat framför muskeln beter sig/rör sig mer som vanliga bröst..
Abra: Ja, skicka gärna till mig sedan när du fått in bilderna i datorn!
Låte lite (o)lustigt det där med att brösten hoppar... Skulle också vilja veta om detta brukar bli mindre med tiden..?
Ha en bra dag alla, kram!
Jag har hört att de hoppar mindre ju mer bröstvävnad man hade från början..för ju mer eget fett man har över, så döljer det "hoppandet". Sen har jag också hört att det har gått över/blivit bättre på vissa efter 1-2 år.Jag håller med om att det låter olustigt...Undrar om det är universellt att alla upplever detta som har plantat under muskeln?
Rosali1
Hur kommer det sig att du inte valde AK eller VK?? Jag ska till båda de ställena på fredag för första konsultation efter lång väntan...iiiiiii!
Jag ska beställa en sport bh, ska man ta en som sitter åt hårt då?
Jag ska lägga in 480cc.
& är det ngn som har eller vet ngn som har "ultra high profile" de är nämligen det jag ska ha.. läkaren tyckte det skulle bli bäst.. men jag trodde det bara fanns tre olika profiler..
dollie:
VK ratade jag för att kirurgen kom ca 1 h för sent till min konsultation och då var han på jättedåligt humör och var allmänt otrevlig och dryg.
Sen var vi inte överens om varken implantat eller storlek heller :)
Han skulle prompt lägga in anatomiska, vilket jag inte vill ha, för dom kan ha en tendens att se avlånga ut (enligt mig) och så ville han lägga in under 200cc, för större skulle se gigantiska ut??? Som sagt han skulle max ha lagt in 200cc, och det efter mycket tjat.
Men vad då, hallå, det är min kropp och mina bröst. Nä, så jag är inget större fan av Charles. Men jag vet tjejer som är nöjda med honom med..
Och AK då, där däremot ville dom lägga in 400ml :) Snacka om att det kan vara olika, hehe..
Där var allt helt ok, men eftersom dom inte lägger snitten i armhålan, så då gick det bort. Där träffade jag bara en sköterska och ingen kirurg.
Om jag vore tvungen att välja mellan mellan AK och VK, skulle det bli AK.
(Om du vill opa dig i Sthlm finns det ju andra bra kliniker, såsom PKG och Eriksberg)
Hoppas det går bra på dina konsultationer :)
rosali1
Tack snälla för ditt mkt utförliga svar! Jag har hört liknande saker om charles så jag är väl lite beredd på att han kan vara så, men ändå...jag kan förstå varför du valde bort honom om ni var oense. Jag får hoppas att han är på bra humör på fredag:)
Blev du nöjd tills slut med storleken då? Eftersom det hamnade mitt emellan 200 och 400?
dollie:
Ja, det här blev sen helt perfekt, har 300cc. Min storlek före var 70C(75B) och nu är den 70E(75D).
Vet att en E kupa kan låta jättestort, men mina bröst nu är ungefär lika stora som förr med push-up bhar. Skillnaden nu är att jag inte behöver ha kuddar i bhn :D
Rosali1
Roligt att du är nöjd med dina behag.
Var köper du fina BH:ar nu efter op? Tycker att många BH:ar har push-up effekt men det hoppas man ju slippa behöva efter en operation Har inte opererat mig ännu men när jag gjort det...
Rosali1
Förresten.... Blev det att du lade i runda implantat? Hög profil? Det är vad jag funderar på.. Var opererade du dig? (står säkert längre bak i tråden men om du orkar svara igen...)