Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Det där var något jag inte hört förut; att brösten blir kallare efter en operation... Jag har lite "dålig" blodcirkulation, eller... är i alla fall rätt frusen av mig och min näsa, rumpa och mina bröst brukar ofta vara lite kallare än resten av kroppen , särskilt på vintern.. Undrar om jag kommer få två frusna behag på kroppen efter en operation
. Måste höra mig för om detta vid nästa konsultation...
Men de flesta av er har väl bara konstaterat detta, inte att ni upplever det som något problem, elller..?
Hej igen! Nu är jag tillbaka efter en tids semester. På fredag ska jag på konsultation till både AK och VK. Längtar ihjäl mig till att få det här gjort nu! Har gjort ristestet i flera veckor och vant mig med den storleken, så det känns jättetomt när man tar av sig BHn :) Jag är 175cm/66kg, storB/liten C. Kommer förmodligen välja anatomiska gelehallon..Är det någon av er opererade som känner av brösten efter op? Jag menar känns det som två implantat, eller känns de som era naturliga fast större (och kanske fastare)? Jag är även orolig över att inte kunna sova på mage/sidan, jag kan absolut inte sova på rygg! Hjälp! hoppas man vänjer sig..Hur är det med sjukskrivningen, måste arbetsgivaren få reda på vad det är man op:at sig för? Hur har ni alla andra gjort med det? kram
Hallå alla! Har länge varit en trogen läsare av på denna sida. Ska själv operera mig om två veckor på kirurgcentrum i stockholm.
Har en fråga till Misha**.
Blev nyfiken när du skrev om att tjejer om tävlar i fitness gärna lägger implantaten ovanför bröstmuskeln. Blir det svårt att träna om man har den under? Berätta gärna vad du vet =)
Smilla20: Spännande!! Stort lycka till! Förstår att du är pirrig, men du kommer säkrt att bli nöjd! Skriv sen och delge oss allt du vill!
Det är OK. Nej, jag vet inte eg. vilka anmärkningar (anmälningar?)Charles har mot sej, men tror det va typ 2 eller 2 st. Men som nån nämnde tidigare - det kan bara handla om att nån haft för höga förväntningar, som inte infriades. Behöver ju inte va nåt allvarligt. All kirurger har ju nån anmälning mot sej iaf - fast de är jätteskickliga.
Lite kul att du nämner detta med frisör - jag går nömligen sen flera år tillbaks till en omtalat skicklig frisör, som har 2 mån väntetid - så det gäller att ha framförhållning! Hon är ca 100:- dyrare än andra också kanske - men eftersom hon fixar mitt hår exakt som jag vill, och hon är den bästa ever som jag varit hos - så självklart är det värt det! så kräsen är jag allt! Likaså när det gäller val av kirurg - ja, ännu mer kräsen då såklart!
Och jag vill inte "skönmåla" VK på nåt sätt faktiskt - tro´t eller ej - jag säger bara exakt som det va!
Polstjärnan: Jag är kall som du på vintern, men tror inte det eg. beror på dålig blodcirkulation... Men alla är väl olika. Anledningewn till att brsöet känns lite kallare (å undersidan) är ju pga silikonet - men man fryser ju inte mer för det ju! Känns bara om man känner på brösten under.
Eller hur är det för er andra? Vart på brösten är ni kallare - oxå under eller?...
dollie: Mina bröst känns ju inte som mina gamla gjorde - än. Jag har t.ex. ingen känsel på undersidan (än) av brösten pga snittet under, och de har inte mjuknat än så som de gör så småningom. Va ju bara 7 v. sen jag op mej - och man får ha tålamod. Tar upp till 2 år innan brösten mjuknat fullt ut och ärren blivit "osynliga", sen tejpar jag ju ärren i 6 mån för att få så fina ärr som möjligt med. Plus att de som sagt känns kallare under än övriga kroppen gör.
Du kan bara sova på ryggen i början - eller sittandes/halvliggandes. Men man är så trött och "groggy" just efteråt att det brukar gå bra iaf. Själv skulle jag kunnat sova ståendes på huvudet typ!
Misha** (igen): Ang. detta med att brösten "hoppar" - på vilket sätt kan det va besvärande vid träning, förutom att det kanske syns lite? (Fast andra nog inte tänker på det.) Varför la du själv implantatet bakom om du visste hur det skulle bli? Va det det bästa alternativet iaf?
Själv valde jag det pga kirurgens rekommendationer, det estetiska (skulle se bäst ut så) plus att det tydligen minskar risken för kapselbildning betydligt.
((Kram))
OJ DÅ! Det jag skrev i början - efter det till Smilla20 - på förra inlägget va ämnat till Misha**, fast det visst inte står!
Oj igen! Anmälningar mot Charles - menade ju 1 st eller 2 ju såklart! Bl bla bla...
Juni2008
Va kul!!!:) Jag skriver och berättar hur det har gått o vad jag tyckte. har tid i början av sep.
Hej alla tjejer som har opererat sig!
(Abra, Snuttungen, Misha, Swing, Snuttungen mfl mfl..)
Jag har surfat runt på en massa klikers hemsidor och tittat på för- & efterbilder men det skulle vara intressant att få se bilder som inte kirurgen själv valt att lägga ut på sin hemsida...
Så... Om någon av er skulle kunna tänka er att maila bilder på era nya kompisar till mig vore jag jätteglad!! Har ju "pratat" lite med några av er och fått information om klinik, implantat, tidigare förutsättningar etc, så det vore jätteintressant att även få se resulatet.
Önskar gärna få se både runda och anatomiska implantat (mitt dilemma är ju valet mellan de båda..)
Bara om ni vill...
Min adress: polstjarnan74@hotmail.com
Kram!
Oj.. Skrev visst Snuttungen 2 ggr där.
Lillah
Ja det måste du göra.
Spännade...
KRam