Gnälltråd
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Jag är först.
JÄVLA SKIT! Grannarna har fest, jag ska upp 6 imorrn, och förutom att de spelar hög musik, så är det DÅLIG BAJS-TECHNO! AARRGHHH!!! :[:[
SHUT THE F*CK UP! GÅ UT NÅN GÅNG! :[:[
Ursäkta att jag skriker, försöker överrösta dom dryga jävlarna!!!!
Min ring som jag beställt för flera veckor sedan har ännu inte kommit och från smeden har jag inte hört ett knyst sedan jag gjorde förskottsinbetalningen...
Jag har slitigt med festprogrammet i över en månad. Igår skrev jag ut dem hos ett tryckeri, bara för att senare hitta ca 10 fel i texten.......
Ska göra om allt på måndag.....
Har suttit o slitit med bordsplaceringen länge, nu får jag börja om. Det har blivit nåt fel nånstans, vet inte vart, fel på utskrift.
Sen har det gnällts till höger o vänster om oss (m2b,jag). Jag vill inte sitta bredvid nån jag inte känner på bröllopet. Kan inte ni acceptera att jag ej kan äta viss mat, tar jag med mig egen mat.
Det får inte bli för mycket alkohol på ert bröllop, då kommer jag nog inte eller så går jag hem tidigt.
Här sitter man o planerar för ett fint o roligt bröllop, o folk bara "klagar".
Är det fler som känner igen sig?
Absolut.....
Försök låta det rinna av dig, det är deras problem inte ditt och din mans.
Tack Mrs 2007, ska försöka med det. :)
min moster klagade igår om hur har ni tänkt er att folk ska komma från lokalen till festlokalen. to bad ni får fixa det själva er son ska ju dit... jag blir såååååååå trött på henne det är faktiskt inte mitt problem de får fixa det själva.
Vad är det med folk nu för tiden?????
Vissa av dem verkar vara helt oförmögna till att fatta egna beslut och att klara sig själva.
Tycker syng om de tafatta som måste få allt serverat...
E så jxxxa trött på allt gnäll....
erika blivande brud 2007: folk kan faktiskt samåka med varandra. Det ordnar sig alltid på nåt vis. :) Hoppas ni får en fin bröllopsdag!