• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • 20071231

mooogn
    Okej då vet jag!
    Blev så förvirrad bara...

• 20071231

No problem! Nu kan vi ju se bilderna här istället!

• Pärlplattan

Thank u girls! Jag ska minnas det när det är er tur... Fast just nu är det lugnt - det var värre i morse när jag precis vaknat ur min dröm - min pappa hade fått kombinera en bukett på egen hand, för att min inte var färdig eller nåt, det blev inte riktigt samma sak..

• 20071231

Idag har mina tärnor beställt klänningar! Känns såå spännande!! De kommer att vara helt underbart vackra!! Bara så ni vet!

• Rocked

Nu har jag lagt ut bilder på den här sidan på galleri. Har gjort inbjudan klar också, så nu kan ni se den. Klänningarna som ligger ute är de som är mall för den som ska sys. Nederdel på den röda och överdel på den vita.
    Tiara är jag ganska velig om vad jag vill ha, men de jag har lagt ut är de jag har fastnat för. Vigselringen är ganska lik den jag har tänkt mig, men inte med hjärtan utan rund infattning. Jag har sådan tur att Michaela de la Cour ska designa mina smycken, så vi får väl se vad hon kan hitta på.
    Oj, det här blev långt....

• 20071231

Åh, spännande det lät (med smyckena.) Hur kommer det sig att hon ska designa dem?

• Rocked

Min svägerska säljer hennes smycken i sin butik, och hon frågade Michaela om hon skulle vilja designa ett personligt halsband åt mig. (Bra med svägerskor ) När jag sedan träffade M så frågade hon om jag ville att hon skulle designa ett armband oxå, och kanske tiaran. Och det är ju självklart att man vill det. Jag är så glad!!!

• 20071231

Vad spännande!
    Vi får väl se resultatet...?

• Rocked

Så klart Jag väntar med iver på förslagen från henne. Jag har fått skicka bilder på saker som jag tycker är snygga till henne.

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3