• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • lovewedding

Jag tänke skicka ut inbjudningskorten i nästa vecka - håller på att pyssla med dem nu. Har lånat stämplar av en kompis som gift sig - jättefina är de. Jag vill vara i ganska god tid med inbjudnignarna så att gästerna inte hinner planera in annat - det är ju trots allt nyår

Idag har jag hittat tiara och korsett också - jättekul!

OJ vad ni har planerat länge - jag ligger verkligen efter Men jag brukar vara snabb och effeltiv Kommer ni att ha "stora och påkostade" bröllop? Hur många ska ni bjuda?

Vi kommer att bjuda ca. 60 personer så det blir ett ganska litet bröllop. Vi försöker att hålla nere kostnaderna så mycket som möjligt men det är inte så lätt som jag trodde...

• mooogn

Vi bjuder ca 40 vuxna och deras barn. Vigsel och fest i en bygdegård och vi har en budget på dryga 30.000:- (som nog blir lite mer...). Får min klänning uppsydd efs det inte finns en sådan jag vill ha, ordnar mat själva (har företagskort på Martin Olsson) och fixar trycksaker själva. Lokalen och maten blir den största kostnaden och sedan så vill vi köpa högtalare till MP3-spelaren och ordna fyrverkerier!

• Rocked

Jag har inte heller planerat så länge om det är någon tröst. Men när jag väl började så blev jag helt biten
    Vi har ca 40 gäster, varav 4 barn(våra +kusiner).
    Jag vet vad jag ska ha för klänning, min mors vännina syr, men jag vill gå ner 6-7 kg först
    Inbjudningskorten är klara, men det är inga andra trycksaker än, men vi kände att inbjudningarna är ju det viktigaste, det andra ska vi ju inte använda förrän den dagen.

• Rocked

Förresten, vi har ingen direkt budget, men det får inte bli asdyrt heller.

• Pärlplattan

*vinkar ivrigt*

I dag är det två veckor kvar tills det är dagen innan.. Jag fattar inte hur fort det går. Jag hade ju tänkte lägga typ tre veckor på att få till smink och frisyr på egen hand - jättejättesmidigt. Jag har mest tänkt och letat läppstift i rätt färg. Har inte hittat. Eller, jo, ett - TESTstift. Heller inte gjort några kort (!!!). Orkar inte riktigt.

Jag är svinnervös iaf. Det känns ju helt overkligt ju. Det där med efternamnen t.ex om en månad heter jag något annat. EN. MÅNAD. Shit.

• 20071231

Pärlplattan
    Andas, andas, ANDAS!!

• mooogn

20071231 skrev en så bra sak så jag vill upprepa det: Andas, andas, ANDAS!! Ta det lugnt och strunta i om läppstiftet matchar blommorna eller om håret ligger lite hur som helst.

Snälla Pärlplattan, ge gärna tillbaka de råden till MIG om några månader!

• 20071231

mooogn
    Varför kan man inte komma in på eran hemsida?

• mooogn

20071231: Har tagit bort galleriet som ni hade tillgång till efs jag nu lagt de bilderna här. Har en massa låsta sidor för gäster då vi inte vill lägga ut namn, nummer och bild på dem

• mooogn

Dvs att sidorna är låsta tills man fått ett lösenord (vilket våra gäster kommer att få med inbjudan)

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3