• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • mooogn

Jag kan ju börja med att skriva att sambon har hittat både skor och slips till bröllopet Dagen efter min mormors begravning ville jag vara jätteytlig och åka iväg och shoppa. Vi tittade inte alls efter bröllopssaker så det var ju extra roligt att vi faktiskt hittade någonting! Bilder kommer på Gamman ikväll.

Själv har jag hittat ett par vita lackskor som nääästan är perfekta förutom en liten öppning längst fram Vill så gärna ha två par skor till nyårsafton *S* Får se om jag kanske köper dem ändå; snart byts ju sommarsortimentet ut mot höstskor.

Bild finns här: www.gamman.se/UserGalleri.asp&ImgID=6460

• tindra!

Hej ni som vet allt om nyårsbröllop.
    Vi funderar sommar mot vinterbröllop.
    Och blir det vinterbröllop så har nyårsfton kommit på tal.
    Skulle gärna höra hur ni planerat jag tänker mest på själva 12slaget ska ni göra något speciellt, eller.
    Ser folk det som en bröllopsfest eller nyårsfest?

• mooogn

Här är blivande makens skor samt slips:

www.gamman.se/UserGalleri.asp&ImgID=6479

--> tindra!: Vi kommer att ha en kombinerad nyårs- och bröllopsfest (annars är det ju onödigt att fira bröllops just den dagen, tycker jag) vilket vi har sagt till våra gäster. Vid tolvslaget skjuter vi upp raketer och skålar in det nya året. Förhoppningsvis har folk redan skålat tillräckligt för oss under kvällen *S*

• 20071231

mooogn
    Kommer inte in på din sida, måste vara medlem...

tindra
    Vi gör precis som mooogn skriver, dvs har en kombinerad bröllops / nyårsfest! Raketer & bubbel vid tolvslaget, kommer att bli kanon!!

• mooogn

20071231:

Asch då... Men det är inte så krångligt att bli medlem... Vill inte lägga upp bilder på FL då jag har vänner/gäster som hänger där Kanske kan lägga in lite bilder på hemsidan...? *funderar högt* Okej, jag gör det senare idag; snart skall vi dra till Mariefred och leka endagssemester

• MrsNyberg2B

HÄÄÄÄÄR är ni ju!!!

Jag är sjuk, alltså, jag ligger inlagd, så jag har inte varit här så mkt.. Just nu är jag på permision, och till veckan ska jag nog få komma hem helt! Då kan jag hänga här och planera bröllop för fullt, med er!

Tindra - vi gör också som de övriga, firar både och! Nu spanar vi efter lokalen...

• mooogn

MrsNyberg2B: Oj då, vad ligger du inlagd för?!

Just ni sitter jag och m2b och planerar för fullt (och inne på andra flaskan med vin... *S*). Bild på snyggingen i bröllopskläder finns på Gamman

• 20071231

MrsNyberg2B
    Oj, vad tråkigt!! Hoppas du mår bättre snart!

mooogn
    Låter som om ni har det riktigt trevligt! En annan sitter här övergiven (min m2b jobbar inatt) Har dock fått en hel del gjort på pysselfronten & det är ju bra!!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3