• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • mooogn

Nyårsbrud 07/08: Nu hänger jag inte med...

• Nyårsbrud 07/08

Jag tänkte om det var mycket dyrare med frisör och sånt än en vanlig lördag? Är trettondagsafton likadant?

• mooogn

Aha... Jag tror att det snarare är ordet "bröllop" som får priset att skjuta i höjden...

• nyår07

fick mail av vår fotograf - om vi vill ha utomhus foto så bör de tas mellan 11-14 med tanke på ljuset.

Hmmm. vad gör man därefter?? Som det ser ut i dagsläget så har vi ingen präst förrän 17.30 (även om jag hoppas ordna till 16.00 men som moogn skrev, de har nyårsbön då)

säg att man fotas 13-14 - vad gör man efter 14.00? Man är ju färdig med allt, frissa, kläder etc. Ska man bara sitta och bli nervös???

• mooogn

**snart brud**: Oj, 3,5h... Hmm... Och färdigpiffade. Svår nöt att knäcka! Ni kan inte byta om och vara hemma och ta det lugnt med god mat..? Förstår att man inte kan ta sig varsomhelst -utan att väcka för mycket uppmärksamhet- i bruduppsättning *S*

• nedra

Nu har vi bokat vigsellokal också. Men fortfarande inte vigselförättare.

Moogn: Hur kunde ni boka så tidigt? När jag ringde i maj fick jag svaret att återkomma i augusti.
    Jag blir galen snart.

• mooogn

nedra: Det beror nog på i vilken kommun man befinner sig Vi har en vf bokad men kommer inte att få kontakt med honom förrän i september, har jag för mig.

Nu skall jag åka och köpa en rutig barnslips!

• Ingen pingvin

nedra - Vi kunde också boka i januari! Nu har vi ju förstås ändrat oss, så det är väl bäst att vi avbokar, men iaf. Dock var det inga problem att hitta vigselförättare till september när vi bokade nu! Tur för dig så är det ju augusti nu!!

Jag tror ni får vänta på mina fotografier ett tag.. Nu åker vi på en liten semester på en vecka, välbehövligt och skönt att komma bort! SEN ska jag försöka få till det! Hoppas jag.

• mooogn

20071231: Dina vackra och fiffiga ljuslyktor sprider sig! Hittar dem lite överallt och nu ville evasleva i sin blogg veta vem som började så jag tipsade henne om dig

• Naala

Hej hopp!
    Jag bokade kyrka o lokal redan i december 2006... De sa inget om att man var tvungen att vänta med bokningen!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3