• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • Nyårsbrud 07/08

Jag tänkte på tillgängligheten en nyårsafton trots att den är på en måndag.

• 20071231

Vi hade inga problem...
    Kyrka & präst gick bra, likaså festlokal.
    Smink & frisör fixar en utb. vän.
    Det svåraste för oss var fotograf & underhållning (musik) men det har också löst sig...

• Rocked

Hej Nyårsbrud 07/08
    Jag har inte heller planerat så länge, ca en månad. Kyrkan var inget större problem, men det kan nog vara bra att snabba på med festlokalen. Nyår är ju trots allt en helg som många ställer till med stor fest på, så det kan ju bli uppbokat långt innan.
    Jag är själv frisör och vet att bokningarna brukar komma in mellan 1 år till ett 1/2 år innan. Nyår skulle jag bara ta brudar som är mina trogna kunder sedan förut, och jag vet att många kollegor till mig jobbar så också. Så boka det så snart som möjligt.

• nedra

nyårsbrud!!!
    Jag ska också gifta mig på nyårsafton. Snacka om att det är jobbigt och dyrt än så länge. Allt kostar extra att boka. Har bokat lokal, och skrivit inbjudningarna och bokat vigsellokal men har ingen vigselförättare. Inte lätt.

• nyår07

jag har haft problem med lokal, så har det hemma hos mamma istället (ska inte vara mer än 25-30 st.)

har även lite problem med präst, men hoppas det löser sig...

• mooogn

Hej!

Vad kul med så många nya nyårsbrudar Välkomna, Nyårsbrud 07/08 och nedra!

Tack för alla fina kommentarer om mina bilder *S* Kul att jag kunde vara till hjälp med etiketterna, snart brud

Ingen pingvin: Vad skönt att ni fått en vf! -Det skall bli spännande att se hur min klänning artar sig

Rocked: Blir WA-adressen offentlig, månntro?

• Rocked

mooogn: Den ska absolut bli offentlig, men just nu är den under uppbyggnad och det ska väl erkännas att det inte går jättefort. Men så fort jag känner mig någorlunda klar så kommer den

• mooogn

Det ser vi fram emot, Rocked!

Nyårsbrud: Glömde besvara dina frågor... Vigselförrättare (vi gifter oss borgerligt) bokade vi redan i januari *S* Av åtta stycken här i kommunen var det bara en som kunde/ville ställa upp. Om ni bokar präst, tänk då på att präster håller nyårsböner och kan vara lite upptagna. Ring direkt! Vad gäller frisör så kommer jag att ha en så pass enkel frisyr att jag kan göra den själv; räcker med en klippning någon dag innan. Fotograf har vi tyvärr ingen Skall fråga en kompis till m2b men vi vet ju inte än om hon vill (eller om hon ens tänkt komma till bröllopet). Lite nervös över det, faktiskt.

• mooogn

Hur kan en slöja till min 50-talsinspirerade klänning tänkas se ut..? Jag föreställer mig något fluffigt kort tyllaktigt

• Nyårsbrud 07/08

Är det himla stor prisskillnad?
    Jag är ju lite ekonomisk av mig

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3