• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • MrsNyberg2B

mooogn - depression. Lagom spännande... Men nu får jag elchocker, så till veckan får jag nog åka hem! Sen är det flyttdags! Nästan iaf..

Jag har funderat på om man ska ta och göra champagneglas med ett snyggt monogram på och hänga placeringskort runt foten. Det kan ju bli snyggt, tänker jag, och så får man massa pyssel rätt lång tid framöver...

• 20071231

Låter snyggt med monogramet på glasen, verkligen en personlig touch! & som du säger, då har du ju lite att göra...

• MrsNyberg2B

20071231 - Jo, precis... Särskilt som vi tänkt utöka gästlistan med sådär dubbel sats människor. Vid närmare eftertanke.. ehhhhhh.......

• 20071231

MrsNyberg2B
    Oj då! Hur många gäster blir det då?
    Vi har också ökat på gästlistan en del & är nu uppe i 107 personer... Det är verkligen svårt att dra en gräns...

• MrsNyberg2B

Vi ligger ändå lägre än er - på ca. 80-85. Men det räcker, tycker jag, så 107 känns som många....men....man gifter sig ju bara en gång! Förhoppningsvis!!

• 20071231

MrsNyberg2B
    80-85 är ju också mycket folk!! Kan tänka mig att vi (tyvärr) kommer och få en del bortfall då många av mina släktingar bor långt bort (tyskland). Men vi hoppas ju givetvis att alla vill & kan komma!!

Om lite drygt en vecka har vi tänkt skicka ut inbjudningarna! (kanske lite tidigt men...) När skickar ni era?

• mooogn

MrsNyberg2B: Usch, vad läskigt det låter med elchocker! Jag hoppas att du mår bättre av dem.

Värst vad många gäster ni skall ha! Vi kommer att bjuda ca 40 gäster och tackar hälften av dem nej så blir det en liten fest *S* Vi har stora familjer i o m att bådas föräldrapar är skilda (och har nya partners och barn) så vi bjuder bara dem samt våra närmaste vänner. Det kommer att bli jättekul! Hoppas vi...

• 20071231

mooogn
    Jag tror också att det kommer att bli jättekul (oavsett om man har 40 eller 140 gäster.) Det blir väl helt enkelt vad man gör det till...

Snart bara 5 mån kvar...

• mooogn

Jag har också börjat räkna ner. Inser att det bara är 2,5 mån kvar tills inbjudningskorten skall vara ute! Gah!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3