• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • Rocked

Jag har börjat att göra en bröllopssida på weddingannouncer istället. Jag har försökt i flera dagar att få aktiveringskoder på gamman men det bara strular. Men på wa fungerar det jättebra. Hur som helst jag är helt manisk på bröllop nu, min m2b tycker nog att jag är helt insnöad på det. Är era män entusiastiska i planeringen??

• nyår07

har bara kunnat tänka bröllop och pyssel de sista dagarna själv....men vad annars när hela ens semester regnar in och M2B jobbar??

Jag skyller på vädret att jag får så mycket bröllopsplanering gjord.....ska in och köpa mer papper idag för att göra vigsel,fest och tackkort!!!

• nyår07

mooogn - fina bilder och TACK för lösningen på mitt problem....

Jag har silverkuvert till inbjudningarna och ville så gärna hålla mig till silver/vitt, men ändå ha maskinskrivna adresser....att jag inte kom på det med etiketter själv.

Nu kan jag ju skriva i grått på vita etiketter och fästa på silverkuverten!!
    :)

• Ingen pingvin

mooogn - vilka fina bilder! Jag gillar speciellt din topp!! Vi har fått tag på en förättare nu, så nu blir det av när vi tänkt oss också, det är ju tur! Inte jättelångt kvar nu, om man tänker efter... Vilket innebär att jag måste fixa en tid hos klänningsaffärens sömerska, så jag får en ordentlig klänningg. För övrigt har jag fortfarande inte lagt in några bilder, jag är lite långsam..

• Nyårsbrud 07/08

Hej allihopa, är det försent att hoppa på eran tråd. Med mig får ni börja om från början

Ni verkar ha planerat jättelänge. Är vi försent ute?

• nyår07

Nyårsbrud 07/08 - välkommen!

Absolut inte för sent att hoppa in här, fördelen är att vi kämpat länge så vi kan säker ge bra tips!!
    :)

Ni är absolut inte för sent ute, ni får bara komprimera lite mer....

Hur långt har ni kommit?

• 20071231

Välkommen nyårsbrud07/08

Här är alla välkomna!!

• Nyårsbrud 07/08

Vi har inte kommit nånstans nästan.
    Bestämt datum + kyrka (ej bokad dock)

Känns som att vi måste stressa lite för att hinna. Tur jag har er då

• 20071231

Ja, det är bara att fråga på så ska vi hjälpa dig så gott vi kan!!

• Nyårsbrud 07/08

Hade ni svårt att boka typ frisör, präst lokal m.m.?

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3