• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • nyår07

Nyårsbönen är inte i vår kyrka, så det är "ledig" hela dagen.
    Dock, själva kyrkan vill jag bara dekorera med ljus....

Har ingen egentlig favoritblomma, det är problemet!
    :)

linda_tottarp@yahoo.se

Oh, har lagt upp foto (ni var ju så ivriga...)

• nyår07

vi ska ha typsnittet - vivaldi - och då "överallt". Dvs. den är tillräckligt lättläst för att funka överallt, adressetiketter, rubriker etc.

Inte så unik, men snygg!

• 20071231

**snart brud**
    Nice!!

Mail är påväg...

• nyår07

20071231 - oh! Superfin!!! Förstår att du vill ta bort rosetten!

Önskar jag inte köpt min klänning så tidigt, för skulle också vilja ut och prova. Samt, fundersam på om jag egentligen inte hade velat ha en annan modell....
    Nåja, den är fin och jag har ju inte sett den IRL sedan i vintras - så är nog bara tankar för att jag "glömt" bort hur den satt/såg ut.

• 20071231

**snart brud**
    Tack!
    Förstår din känsla. Jag köpte ju också en jättetidigt & ångrade mig... Hade dock sån tur att min svägerska också ångrade sitt val av klänning & köpte min...

• Naala

Jag har inte hängt med sen trådstarten, men försöker hoppa in lite i alla fall...

Hur tänker ni alla göra med skor? det är mitt stora problem... klänning och fuskpäls är klart sen länge...
    Ska man ha ett par skor ute i snön (om det blir nån) och byta inne, eller bara ett par lite snyggare stövletter att ha både inne o ute?

• mooogn

**snart brud**: Jättetjusiga trycksaker! Väldigt vintrigt och elegant

Naala: Efs vi gifter oss och har festen i samma lokal så tänker jag inte engagera mig så mycket i klädsel. Om vi inte skall fotas ute, förstås.. Hmm.. Annars så har jag vanliga vinterkläder till bygdegården och byter skor när jag kommer dit

• mooogn

Min klänning är dessutom knälång så det vill till att inte vara utomhus för länge!

• nyår07

mooogn - tackar!!

dilemma....har ni underbara tjejer lite råd att ge?
    bukett och dukning, har ju vitt och silver som färgtema med snö som övergripande tema.
    dock, funderar på att ha en annan färg med i bukett/dukning för att liva upp det lite.
    frågan är dock VILKEN färg....

Funderar på rosa, turkos, grönt, lime, svart.....
    Nån som har bra idé, och då gärna en matchande blomma i samma färg som blir snyggt.

• mooogn

**snart brud**: Jag tycker att alla dina förslag lät bra! Stod själv igår och valde mellan lime och rosa men rosa vann efs lime -för mig- är för mycket vårfärg

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3