• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • nyår07

yes - fått bestämt extra färgen!

frågade M2B igår, han höll först fast vid svart, men jag sa nej. Då blev det rosa!
    :)

Så, tänker mig silverkandelabrar med 6 ljus och runda oasis täckta med tyggerberas i mörkrosa.
    Typ 2 av varje på varje bord om 6 personer (avlånga bord).

Se bilder på hemsidan - var tro ni?

• mooogn

Åh, gerbera var min absoluta favoritblomma i hur många år som helst! Innan jag blev en orkidée-människa *S* Det blir nog jättesnyggt, **snart brud** Och vad kul att vi har samma färger

Rocked: Bruden går först!

Nu åker jag snart iväg på 10 dagars husbilssemester. Jippi. Försäker hitta en dator om en vecka, eller så *S*

Kram på er!

• nyår07

mooogn - oh, härligt med semester. Perfekt nu när de lovar fint väder. Själv börjar jag jobba igen på måndag....
    :(

Kul att du gillade mitt förslag, visst är gerberan vacker!

• nedra

mooogn:

Man är väl från norrland:) Hade jättetur som fick tag i en här nere i göteborg. fick rabatt också eftersom dom aldrig gjort bröllop förr och ville ha lite reklambilder. Sedan blir det fackeltåg till lokalen.

• Rocked

Nästa steg i planeringen. Vi ska åka till Tyskland på lördag och köpa upp oss på alkohol. Har lagt en pre-order i detta nu. Räcker inte det här...ja då får vi nog börja lägga in folk på kliniker mot alkohol problem

• Ingen pingvin

Nu kommer jag igen..

Orkar inte helt läsa alla inlägg, fast jag har faktiskt tänkt på er!

Nu ska jag höra med er, vad ni tror om min senaste idé, som till största delen, för att inte säga helt, beror på att jag mår så dåligt. Vi flyttar hela kalaset. Till typ, årsdagen av vår vigsel t.ex. Jag känner att vigseln kan jag orka med, det känns t.o.m roligt att ha det framför sig, för att det ska bli så lungt och skönt, men i övrigt mår jag nästan bara illa när jag tänker på festen och rubbet. Ni vet, man ORKAR inte med det riktigt. Allt planerande och så som ju ska vara roligt. Det finns ju en anledning liksom.. Vad tror ni? JAg tänker att alla blir ledsna och besvikna, men samtidigt, är det inte bättre om jag mår bra. Hade det varit min vän, så hade jag nog velat att den skulle göra som den själv ville, och festen blir ju iaf av, bara lite senare... (märks det att jag övertygar mig själv eller???)

• nyår07

Ingen pingvin - om du inte orkar ordna en fest, så är det ju givet att du inte ska göra det heller.

Den som inte förstår det kan inte vara en riktigt nära vän/familjemedlem.

Fokusera på vad som passar dig, och vad du orkar (har själv mått dåligt och vet vad du går igenom).

Om ni vill gifta er själva nu, gör det!

Lycka till!!

• Ingen pingvin

snart brud - Tack, du har rätt!

Fast jag tänker hänga här i tråden ändå.. :-P NÅT roligt måste man ju få ha...

• nyår07

vi vill inte att du ska försvinna från oss heller....

• mooogn

Snabbesök på internet M2B bara suckar åt mig... *S*

nedra: Vi ser veeerkligen fram emot bilder sedan!

Ingen pingvin: En bröllopsfest "bara för att" gör ingen glad; varken er eller era gäster. Spara festligheterna tills du orkar, är även mitt tips!

Jag har nu tagit mått till klänningen samt hittat både bh och rätt sorts diadem *S*

Hörs om några dagar igen

Kram /mooogn

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3