• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • nyår07

så sant så....fast jag känner nog att om man är 100% nöjd själv så utstrålar man det på fotografierna.

vi får se, ska boka tid och träffa fotografen, så att jag kan se om jag gillar henne. vill ju känna att personkemin funkar, annars blir det inte bra.

ha du bokat tid än?

• 20071231

Nej jag har inte bokat nån tid ännu. Tänkte ta kontakt med henne framöver så får vi se...

• nyår07

hur har det förresten gått med inbjudningarna/anmälningarna?
    Många som anmält sig redan?

• 20071231

Vi har fått 16st JA (mest vänner) och tre NEJ. Sen är ju våra familjer självklara även om de inte har svarat än + att jag har träffat ett antal vänner på stan som har sagt att de tänker komma men att de hör av sig och osar "ordentligt" framöver.

• nyår07

så kul!
    spännande!

Jag räknar lugnt med att alla vi bjuder kommer....men så är vi ju bra många färre än er!
    :)

• mooogn

Hej allihopa!

Tillbaka efter gårdagens elaka magkatarrattack! Vår semesterresa (med strejkande lånad husbil) samt det faktum att det börjar strula inför bröllopet var nog det som utlöste eländet. Försöker göra allt i slow motion men det är inte så lätt alla gånger...

Apropå morgongåva så är det tveksamt om vi ger varandra någon sådan. Isf struntar vi i julklappar *S* Vi har väldigt begränsad ekonomi och nu har en hel del bröllopspengar rykt till semestern Annars så ville jag ge min m2b ett PSP (portabel play station) Sambon tycker dock att vi hellre lägger de pengarna på en ev. bröllopsresa och det kan han ju ha rätt i. PSP kan han ju alltid få en annan gång.

• 20071231

mooogn
    Oj, låter ju inte alls roligt!! Ta hand om dig & hoppas att du snart mår bättre.

• mooogn

Jag får nog krypa till korset och be om att få ett recept utskrivet. Vill inte drabbas av det här lagom till bröllopet

• 20071231

mooogn
    Ja, det kan nog vara smart...

• mooogn

Apropå något helt annat: Vad skönt om BT:s uppdatering äntligen skulle komma den 1/9! Ser fram emot att kunna lägga in bilder här och att uppdatera trådstarten

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3