• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • Ingen pingvin

Även om vi nu har bestämt oss, känns det skönt att iaf få responsen här! MKT bättre!

• nyår07

beställt diamant till min vigselring, väntar med spänd förväntan.

Tänkte sedan gå till guldsmed och få gjort själva ringen. En kompis gjorde det, och den blev så snygg. Fast min kommer inte se likadan ut...
    :)

gjorde även gästboken igår, dekorerat en vit pärm i samma tema som inbjudningarna etc. Tänkte sätta in vita blad (som jag troligen skriver frågor etc. på) och lämna plats för foto på den som skrivit.
    Tänkte sedan sätta in våra bröllopsfoton i samma album, så man har allt på samma ställe liksom.

det börjar närma sig....

• 20071231

Ingen pingvin
    Som alla andra har sagt, om du inte orkar så skjut på det! Fest kan man alltid ha vid ett senare tillfälle! Man måste tänka på sig själv och det tror jag även era gäster förstår.

**snart brud**
    Du förstår väl att vi vill se bilder sen...

Ja, vad säger man, snart bara fyra månader kvar. Helt sjukt!!
    Var för övrigt uppe i Stockholm idag och köpte min klänning!! **Överlycklig**

• mooogn

Tiden går ju löjligt fort, helt plötsligt!

Såg mitt schema för hösten nu (skall börja plugga på högskola) och jag har ju värsta jullovet! Tänkte väl jobba lite, förstås, men det finns ju sannerligen tid över för bröllopsfeber *S*

• nyår07

tjejer, behöver er hjälp (igen...)

vi har bokat fotograf, men så hittade jag en annan som jag gillar skarpt. också ledig.
    nu vet jag inte.

kan ni inte säga vems bilder ni föredrar, så att jag får lite hjälp (M2B kan inte heller välja)

www.rixfoto.se/

ramonabach.com/

tack på förhand!!
    :)

• 20071231

**snart brud**
    Svårt men jag tyckte nog ändå rix var bäst...

• Ingen pingvin

mooogn - Vad är det du ska läsa? Säkert får du en härlig uppgift alternativt en tenta att plugga till efter jullovet, tycker det ofta brukar vara så... :-P

20071231 - Javisst. Nu har vi väl meddelat de flesta - åtminstone väl inblandade och ungefär alla säger "Vad bra" eller "Ja, jag hade tänkte på det, men ville inte säga något" Så på det stora hela känns allt okej..

• 20071231

Ingen pingvin
    Vad skönt, då behöver du inte oroa dig för det! Hoppas dock att du hänger kvar här iaf!

• Ingen pingvin

20071231 - Lätt! Det är ju skönt att hålla sig till det man känner igen och där man trivs när man inte mår så bra...

• 20071231

Ingen pingvin
    Hoppas verkligen att du mår bättre snart... Aldrig kul att må dåligt.

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3