• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • Rocked

Ni har verkligen gjort superfina saker allihop.
    Hur många tänker ni bjuda på era bröllop?
    Vi tänker ha ett mindre med de allra närmaste, men det blir ändå 40 st. Men vi är stenhårda på att dra gränser. Vi bjuder de närmaste kompisarna, syskon och föräldrar.

• 20071231

Vi har bjudit 110st, får se hur många som kommer...

• nyår07

vi ska ha ett litet intimt bröllop, med 25 gäster

• mooogn

Vi skickar ut 26-27 inbjudningskort och bjuder 42(?) vuxna, tror jag. Sedan tillkommer att antal barn...

• Rocked

Vi kommer bara ha med våra barn och våra syskonbarn, vi vill helst att det blir ett vuxenkalas. Om våra kompisar skulle få ta med skulle det bli ca 15 barn till...

• mooogn

Jag vet att det är svårt att hitta barnvakt på nyårsafton så därför är även barn medbjudna. Dessutom kommer vår fest vara lika mycket nyårsfest som bröllopsfest

• nyår07

om exakt 18 veckor eller 126 dagar gifter vi oss tjejer!!

nedräkningen kan börja på allvar!!
    :)

• Ingen pingvin

mooogn - Jag vet inte. Just idag är en sån där riktigt dålig dag.. (i helgen hade jag en jättebra och trevlig dag i goda vänners lag, så jag antar att det här är straffet). Då orkar jag inte ens tänka på det.. Ska ju göra ett gäng kort nu, att klistra in kort för att överraska alla. Det är ju bra som terapi tänker jag, men jag vet inte om jag ska göra dem som jag hade tänkt, eller om jag ska spara dem till festinbjudan och ta något annat nu... Enhetligt tänker jag ju alltid, men, det är ju roligt att göra olika. När jag tänker på det, så vet ju de flesta vilka kort jag TÄNKT använda, alltså - för att de inte ska misstänka något förrän de öppnar kortet, är det bäst jag gör andra!!

• nyår07

Rocked - var det du som undrade över att köpa diamant separet?

Iaf. lämnade in min diamant till guldsmed och bestämde hur ringen skulle se ut.
    Han ringer idag ang. besked om när den är klar etc.

Då påpekar han hur FIN sten jag har, och undrar om jag vet vad den är värd.

säger nej - och så kollar han upp!!

Mellan 20-25 000 säger han då - jag betalade "bara" 12.
    Så, överlycklig!!
    :)

• nyår07

separat ska det så klart stå!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3