• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • nyår07

jag tänker nog göra en uppsättning med massor av löshår (har världens tunnaste hår). Dock inga lockar, utan rakt hår.

oj, vad svårt det är att förklara en frisyr.....

mooogn...hihi! det förstår jag!
    :)

• 20071231

Någon som vet var MrsNyberg2B har tagit vägen? Tror inte hon har varit inne i den här tråden alls...
    Hoppas hon mår bra!

• mooogn

20071231: Jag undrar om MrsNyberg2B har bytt nick...?

• 20071231

Jaha, är det så det är... "Vem" är hon då? **hänger inte riktigt med**

• mooogn

Nej, jag vet inte. Minns bara att hon skulle "komma tillbaka", genomgå en förändring eller hur det nu var. Hon är iaf kvar på gamman.

• 20071231

Aha, det missade jag... Men då är det nog så! Ser hon det här ger hon sig kanske till känna.

• Rocked

Vilken trafik ni har haft här idag Jag har haft häcken full på jobbet idag (jag jobbar som frisör förresten) och inte hunnit in och kollat någonting. Hur som helst så har jag börjat med inbjudningskorten. Är mycket nöjd med mig själv, ska lägga ut dem på gamman senare. Har besök just nu, men jag leker att jag skickar mail

• mooogn

Rocked: Vad busigt att "maila" medan du har besök!

• Ingen pingvin

Morsning - HÄR är jag!! Vi har flyttat ju! Hela lägenheten är en stor röra. Spännande.... Iaf, det är ju bra för somliga som ska slippa ångesten som lurar hela tiden, så man kan plocka lite. Nästa projekt är att få upp bokhyllor här i vårt arbetsrum. Det är så stort och man får så mycket plats!!! Väldigt bra. Och då tyckte vi ändå att vår gamla lgh var stor....Numer känns den liten, det skiljer 20 kvm, den är 91. En trea. (Om jag nu inte redan berättat det, då ber jag om ursäkt!)

Igår fixade jag ringar och blommor. Vi hittade ringar häromdagen - och de hade rabatt, så totalt betalar vi drygt 5000 för båda. Det är ju onekligen helt okej. Buketten kommer vara rund och gå i lila (kallor och ev. någon mer blomma) och creme (rosen heter Vendela, kanske något mer) lite grönt, en rot som "trassel" runt hela buketten och lite stjälkar som sticker ut. Och just det. Pärlor också. Det var en rolig blomsteraffär, de hade blomsterarrangemangs kurser så det tänkte jag nog trava till..

Har också kommit på en morgongåva. Min sambo ville ha "någonting romantiskt". Lätt - men, inspirerad av en tråd här, så ska han få fyra eller fem små champagneflaskor med tillhörande "jag älskar dig för att..."-kort att öppna på olika dagar (Varit gift 1 dag, 1 vecka, 1 månad osv.), och en "du&jag" bok till hälften ifylld av mig.

• mooogn

Ingen pingvin: Är det du som är MrsNyberg2B eller är du bara nyflyttad?

Jag håller på och pysslar inbjudningskort Barnen blir hämtade av sin mamma idag så jag passar på medan huset är barnfritt... Korten blir precis som jag vill ha dem! Sitter just nu och skär ut embossade kvadrater och fäster dem på korten med fästkuddar. Sedan skall inlagorna till korten skäras till och till sist skall svarta sidenband knytas. Har att göra idag, alltså *S*

Svårare än vad jag trodde att embossa; trots idogt borstande så blev det ändå små pulverfläckar kvar

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3