• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • mooogn

Ingen pingvin: Hmmm... Ja, man vill ju överraska!

Jag har precis startat mina studier och jisses! vad jag önskar jag var singel och "barnlös"! Bor i en trea där barnen har varsitt rum och jag och sambon sover i bäddsoffa i vrd. Satt ikväll med hörlurar och pluggade samtidigt som bonussonen kollade på tv och sambon diskade. Puh!

• Rocked

**snart brud** wow!!! det var ju ett riktigt bra pris. Det måste ju kännas hur skönt som helst att ha gjort ett sådant fynd.
    Vart var det nu igen som du hade köpt den?

• nyår07

jippi!!
    vi har äntligen bestämt oss för bröllopsresa.

funderat hit och dit, vill gärna ha både sol och skidor men inte flyga....
    Inte så lätt!

Dock, kom igår på en perfekt lösning. Vi åker skidor i Sverige eller Norge i vinter (troligen början av feb.) och sedan i maj bilar vi ner till Toscana.
    Så, får två bröllopsresor....
    :)

• mooogn

Vad lyxigt med två stycken bröllopsresor! Kul!

• nyår07

ja, blir två korta istället för en lång. Men eftersom vi inte kunde välja sol eller skidor, så blev det en bra lösning.

Dessutom fick vi ingen semester i år....
    :)

• nyår07

eller nån sommar för den delen....
    :(

• mooogn

Vi hoppas på ett litet bidrag från våra föräldrar till en sk. bröllopsresa. Vi fick ingen riktig semester i år och bara en vecka tillsammans för att pussla ihop det med de veckor vi hade barnen...

• Rocked

Vi beställde resan före vi bestämde att vi skulle gifta oss Men nu har jag ringt Fritidsresor och sagt att det är en bröllopsresa. Man vet ju aldrig om man kan få några fördelar som nygift.
    **snart brud** Två resor låter i alla fall jätte kul, då får ni ju både sportig och lat semester

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3