• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • 20071231

Hej Ingen pingvin!! **nu trillade poletten ner**

mooogn
    Får man komma med ett litet tips ang. embossingen? (För att slippa "prickar") Först skakade jag noga av överskottspulvret sedan vände jag på bilden och "knackade" i botten. Om det sen fortfarande var små pulverstänk kvar tog jag en lite större nål & petade/lyfte bort dem. Det var ju iof lite pillrigt men det blev inte en enda "prick" utanför när jag väl värmde...

Jag och förklaringar... Hoppas du fatta...

• mooogn

20071231: Tack för hjälpen men sådant tålamod har jag tyvärr inte.. *S* Gjorde två nya så jag slapp använda de allra värsta

• mooogn

Vi tänkte överraska våra mödrar med att dansa/stappla fram till någon slags musik (vi har tokvägrat att dansa, nämligen *S*) och hade lite smått bestämt oss för "Love me tender" efs den låten är söt och passar in i retro-temat. Nåväl, satt just och tittade igenom gamla spellistor på datorn och fick ögonen på De'ress uuunderbara "Kissing you". Minns att jag en gång i tiden (nu snackar vi år!) tänkte att jag och sambon skulle dansa vår första dans som nygifta till den och bestämde mig för att lyssna igenom den.

Jisses... Precis som med ingångsmusiken jag ändrade så bestämmer jag enhälligt -sambon snarkar i soffan- att vi skall dansa till "Kissing you" istället! Rrrrrrrysningar och glansiga ögon är tecken nog!

• mooogn

Naturligtvis heter den stackard kvinnan Des'ree och ingenting annat! *skäms*

Kanske dags att lägga sig...

• nyår07

mooogn - ja, det är nog tydliga tecken!
    :)

• nyår07

foto finns nu på min provtallrik med monogrammet....

Blev riktigt nöjd!
    :)

• 20071231

Jisses snart brud!!
    Menar du att du har målat monogramet för hand!? Såå imponerad!! Verkligen supersnyggt!!

• Rocked

Kan inte alla lägga ut sina hemsidor igen?

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3