• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • mooogn

"Kazzig"?! Hahaha! Jazzig, menade jag ju!

• mooogn

Man hinner ju inte med idag!

• nyår07

20071231 - håller med, hinner knappt läsa allt....

• nyår07

inte för 1+ år sedan, skulle vara 10 år sedan

• mooogn

**snart brud**: Underbar musik! Hur kommer det sig att ni valde just det? *nyfiken*

Vad gäller vår ingångsmusik är det jag som valt den efs sambon inte alls lever för musik som jag. Nimrod är bland de vackraste stycken jag vet och det sätter "stämningen" för vår vigselakt; stilla, andaktsfull, intim och lite äkta svensk melankoli

• nyår07

mooogn - jag bara ÄLSKAR säckpipa. Dock hade jag länge planer på att ha vanlig orgel som ingångsmusik, och en kör som utgångssång.
    Dock, eftersom kyrkokören inte är i tjänst på nyår så fick jag tänka om.

Så var vi på Tattoo i helgen, och då spelade de Highland cathedral (som jag givetvis hört innan) men helt plötsligt bara visste jag.

ärligt talat har jag inte meddelat M2B än, han är såååå stressad med jobb just nu att jag väntar tills allt är bokat och bara då frågar om det är ok, vilket jag är säker på att det är.

• mooogn

**snart brud**: Hahaha! Jag hade också planer på annan musik: Ett stycke av J.S Bach spelat på dragspel (jo, det blir jättefint!) men så satt jag och kollade i en notbok hemma hos min mamma och hittade där Nimrod. Spelade igenom den på piano och bara VISSTE att det var den jag ville ha!

• nyår07

det är väl då det blir helt rätt.....när man bara VET!
    :)

• mooogn

..Ooooch där försvann vi!

Har legat och sovit en stund men om en halvtimme åker jag och hämtar barnen.

Ni andra - skriver ni på jobbet eller är ni hemma? Själv har jag fortfarande semester och nästa vecka börjar jag plugga. Iiii, spännande!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3