• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • nyår07

yes, blev så efter uppdateringen!!

• Pärlplattan

Hej igen! Varför är det bara jag som inte får behålla mitt gamla nick`??? Det är kanske ett tecken - jag var inte helt hemlig. Iaf, jag hade nästan för inte så länge sen bytt till Ingen Pingvin.

Idag har jag varit och provat in klänningen!! Spännande - att jag dröp av svett är ingen överdrift, så jag hoppas jag undviker att få för stora fläckar av det. Visserligen hade jag inte på den så länge, men ändå. Blivande provade ut klädsel i helgen - han blir så fin. Helt plötsligt blev det väldigt verkligt!

Än så länge har jag inga bilder i mitt album, men, jag hoppas kunna lägga ut bilder om en månad eller så. Därefter kan det hända att jag tar ledig (det här är jag som planerar, och som ni förstår kommer det inte hända, åtminstone inte att jag inte dyker upp här!!) innan vi börjar fundera och planera festen. Så bra att både få äta kakan och ha den kvar. Me like!! Kan jag inspireras av era fina bröllop också. Perfekt!

• mooogn

Ja, nu börjar det ju att dra ihop sig för er, Ingen Pingvin/Pärlplattan/MrsXXX2B!

I helgen kom det upp att min blivande tyckte att det var lite tråkigt att vi inte skulle ha samma efternamn. Det har han inte sagt ett knyst om förut! Men samtidigt vill HAN inte byta efternamn så det är inte bara mitt fel. Funderar dock på hur han eg. uppfattar det att en av de stora orsakerna till att jag vägrar ta hans efternman är för att hans förhatliga "styvmor" heter så... Hmm... Kan mycket väl tänka mig att heta samma efternamn men då vill jag att vi tar ett nytt.

• 20071231

Pärlplattan
    Jag skrev ett inlägg i din gästbok...
    Ville bara säga att jag fattar nu!! **trög**
    Ja, nu är det snart er tur!

Kan någon förklara för mig hur jag gör för att lägga till fotoalbumet till min sida? Har laddat ner bilder, men de syns inte på sidan...

• mooogn

Gå in under inställningar (som syns när du är inne på din sida) i vänsterfliken och kryssa för rutan för vilka sidor som skall visas

• 20071231

Åh! Tack mooogn!!
    Kan man skriva nån text till bilderna & hur skapar man nya mappar? (Eller det kanske man inte kan?) **trög igen**

• Pärlplattan

mooogn - Det gör ju det. Jag hoppas vädret blir bra!! Annars förstörs mina fotoidéer.

Har inhandlat mer papper (kartong) för att "testa" lite idéer.. (har vi hört det förut eller????). Måste bara hitta grejerna här i röran.

• 20071231

Pärlplattan
    Vad är det som ska pysslas nu då?

• mooogn

20071231: Du kan skriva text till bilderna men olika mappar lär vi nog inte kunna sortera bilder i förrän PLUS-tjänsten kommer igång. Så är det iaf på Familjeliv...

• lovewedding

aha det är här ni gömmer er! Tänkte väl att det var fler som skulle gifta sig på nyår!!! Vi bokade kyrkan och lokal förra veckan så i denna stad verkar det inte vara par som slåss om kyrkan på nyår ,-) men det är ju skönt för oss...

Har i alla fall hunnit hitta min drömklänning Så den är inköpt. Inbjudningskorten skall färdigställas imorgon... men det är mycket kvar att pyssla med för oss som inte planerat ett år i förväg - men det ska nog gå...

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3