• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • 20071231

Pärlplattan
    Bubbel, bubbel, bubbel!!

• Pärlplattan

Oki - Bubbel it is!!! Det känns faktiskt lyxigare..

Är fruktansvärt yr! Mår lite illa också (nej, det tror jag INTE att jag är). Obehagligt... Hade tänkt rota fram lite grejer att pyssla med, men får se om jag kanske vilar lite först.

Det regnar så vansinnigt därute, det är ju bra att jag inte valde att ta en prommis, då hade jag fått simma hem, visserligen bra träning, men ändå. Vi borde helt klart införskaffa ett paraply inför dagen...

• mooogn

Åhhh, vad glad jag är! Sambons mamma betalar vår lokalhyra, fick jag veta idag! 5.000:- som vi inte har just nu

• nyår07

oh, vad skönt!! mooogn - kanon ju!!

• Pärlplattan

mooooooooooooogn: Härligt! Det är ju en sån där väldigt härlig och superbra vetskap! 5000 kan man ju lätt bränna på andra, inför/för bröllopet nödvändiga, saker..

Om en vecka är jag fru..

• mooogn

...Och min mamma sa idag att hon betalar för att låta sy upp min och näbbens klänningar Och dessutom skippar vi kökspersonal (som vi inte verkar få ändå) efs hon inte tyckte det var så himla mycket att göra. Hon och brorsan tar tag i det hela istället. Åhhh, vad jag tycker om våra mödrar och syskon!!

Pärlplattan: Hihihi, snart är du fru!!

• nyår07

Pärlplattan- oh vad härligt. Längtar till vi andra har en vecka kvar....

Hade middag med vår tärna och marskalk igår, gav dem deras uppgifter samt färgtema för klänning.
    Supermysigt, och visade dem trycksakerna som de tyckte var fina.
    Nu börjar det närma sig, det märks!!
    :)

• mooogn

nyår07: Ja, nu är det helt plötsligt en massa saker att fixa som man har skjutit upp/inte kunnat fixa tidigare.

När det är en vecka kvar för oss så är det ju faktiskt julafton. Världens bästa och pirrigaste julafton, skulle jag gissa!

• Pärlplattan

mooogn - Det är ju än bättre!!

En vecka är väldigt lite..

• mooogn

Pärlplattan: Vad har ni kvar att göra?

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3