• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • Pärlplattan

Öh - min sambo ska klippa sig. Vi ska höra efter med stället så allt verkligen är klart och fixat (tänk om inte, då dör jag förmodligen på stället) och så ska jag försöka få till mig själv. Dessutom lägga en plan för dagen. Eftersom det är bara litet och enkelt och smidigt och ingenting att göra än - festen är ju långt borta - så är det inte mkt. Men det är klart, korten som ska tala om saken är ju inte ens påbörjade. KAnske borde ta tag i det också.

• mooogn

Vi har inte haft kontakt med vår VF än men jag tänker fråga honom hur man löser det om han -mot all förmodan!- får förhinder på nyårsafton.

• nyår07
    mooogn skrev 2007-09-16 20:46:53 följande:
    Vi har inte haft kontakt med vår VF än men jag tänker fråga honom hur man löser det om han -mot all förmodan!- får förhinder på nyårsafton.
    oj, inte ens tänkt på det!
  • mooogn

Ja, med tanke på att det bara var EN av åtta VF som ville jobba på nyår...

• mooogn

Hur går det, Pärlplattan? Hoppas att du inte har det för stressigt...

Min mamma erbjöd sig att ta hand om dukning av mat och så på bröllopet men jag tycker inte det känns bra att hon skall springa och fylla på fat under middagen så försöker övertala henne att vi iaf skall ta in EN person som hjälp. Iaf under middagen.

• mooogn

...Bara jag igen...

Har börjat drömma riktiga "bröllopsdrömmar" nu! Imorse handlade det om att jag och sambon gift oss och jag hoppades på att det fanns filmat då jag inte hade något minne av det! Men en vigselring på fingret hade jag Sedan var vårt vardagsrum inblandat på något vis och männen i min familj ville känna sig bekväma och tog av sig sina brallor... Hmm...

• 20071231

mooogn
    *asg*

Inte långt kvar nu pärlplattan...

• anneliec

ni får göra som jag gjorde med personal. Jag satte upp anslag på restaurangskolan. fick 20 napp ska nu gallra ner till 4. Dom får 1000 kr var.

• Pärlplattan

mooogn - Härligt med de drömarna. Jag har de senaste nätterna drömt om mina fd. pojkvänner/ alla jag varit kär i förr. Alltså, vi snackar från barndomen och framåt.

20071231 - Nej. Jag vet.

Det går ju rätt bra, inte så mkt att förbereda. Men det känns så konstigt att det är så nära. Man fattar det liksom inte - jag tycker fortfarande det känns väldigt långt bort. Samtidigt pirrar det ju, såklart. Men ändå, tror inte jag kommer riktigt förstå det förrän om ett år eller så. Har fixat och donat med min blivandes morgongåva, jag hoppas han blir nöjd.. Dessutom inhandlat lite bubbel till vår "champagnefrukost" på lördag. Ska man göra det, ska man göra det ordentligt.

Idag däremot är en sån där dålig dag, så jag är väldigt glad över att jag inte behöver rusa runt och dona med bordsplacering och sånt. Jag känner mest att jag vill ligga i sängen, äta godis, äta äppelpaj och grina. Kanske läsa en bok. Kan hända att jag gör det också, det är liksom, bättre än att stressa runt i onödan och bara må ännu sämre. Jag hoppas det känns bättre på lördag. Sen har jag en vecka att återhämta mig och ställa in siktet på minifesten på lördagen därefter. Tiden går så fort!!

Har köpt papper (lovelovelove) och ska börja pyssla med korten, vet inte riktigt om jag ska göra dem rektangulära eller kvadratiska. Kanske smidigare med rektangulära med tanke på framkallningen och framkallningspriset. Eller? Vad tror/vet ni?

• mooogn

anneliec: Tack för tipset!

Pärlplattan: Jag hoppas att du ligger där i sängen med din bok och din äppelpaj. Usch, sådana dagar du beskriver är hemska Kram på dig!

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3