• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • 20071231

Välkommen "lovewedding"!

mooogn
    Jag tar min m2b´s efternamn. Har på något sätt varit självklart hela tiden (har själv ett -son namn som inte är så spännande.)

Pärlplattan
    Okej då vet jag!
    & du vet väl vilka som vill se resultatet!

• Rocked

moogn: Vi behåller båda våra egna efternamn, vi har barn på varsitt håll. Och jag vill först och främst heta som henne.

Vad kul att det ansluter lite flera, Välkommen lovewedding!

• Rocked

Har förresten lagt ut lite bilder på weddingannouncer, men de är inte ett dugg bröllopsrelaterade...men ändå

• lovewedding

Tackar

Anledningen till att vi valt att ta mitt namn (brudens) är för att jag har ett "taget" namn, dvs att det bara är min släkt som heter det. Min m2b är finsk och har ett typiskt finskt efternamn, sambon säger att han inte kan se några fördelar med att behålla sitt eget. Vår son har oxå fått mitt efternamn och nu känns det som att det skulle vara kul om alla i familjen hette samma

Hur läge har ni planerat erat bröllop? Vi har bara planerat i 3 veckor så jag tror att jag ligger lite efter

När planerar ni att skicka inbjudningskort? Eller har ni redan gjort det?

• nyår07

oj, själv bestämde vi oss för 1 år sedan - fast själva planerandet började vi inte med direkt.

tänkte skicka ut inbjudningarna om 2 veckor.

• mooogn

Vi bestämde datum i oktober förra året... *S* Skickade ut en liten blänkare om det i julkorten men de riktiga inbjudningskorten skickas inte ut förrän om några veckor, vid månadsskiftet. De är inte ens klara än :D

Vad gäller planeringen så började jag i juli. 2003. ;) Men den har ju ändrats OTALIGA gånger sedan dess! *S*

• nyår07

juli -03.....

hur kom det sig att du började redan då mooogn??
    :)

• mooogn

Den första av mina vänner gifte sig då, och sådant brukar ju ge en domino-effekt. Men efs det inte blev något bröllop då så lade jag ju tankarna på is i några år :D

• mooogn

Åååhhh, vad bra det går att plugga!

...

*sliter mig med våld ifrån datorn*

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3