• mooogn

Nyårsbrudar-07 del 3

Oj, nu hade vår tråd stängts igen! Välkomna in hit, till vår tredje och näst sista tråd(!) innan det smäller!

Här är de tidigare trådarna

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2023968.html

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2219643.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-10 15:08
    Äntligen kan man uppdatera trådarna!

Här är vi som huserar här:

mooogn
    Pärlplattan
    Rocked
    20071231
    nyår07
    lovewedding

Jag hoppas att jag inte glömt någon! Isf ber jag så hemskt mycket om ursäkt...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-24 07:19
    Ny medlem:

lillamini

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 23:28
    Ny medlem:

anneliec

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-18 17:05
    Del 4:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2560727.html

• Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3
  • nyår07
    mooogn skrev 2007-09-22 22:47:58 följande:
    Hittade tyvärr inga bilder på rummet (som visst är en brudkammare med himmelsäng ) men i galleriet finns iaf bild på själva huset, Prinsvillan, samt entrén. Gulligt! Min familj kommer att bo i ett annat hus, Handelsboden, som också tillhör Tyresö vandrarhem.www.brollopstorget.se/hem/mooogn/galleri.php
    verkar mysigt!!
    när du skrev vandrarhem tänkte jag mig först ett flersängsrum!!!
    :)
  • mooogn

Hahaha! Nej, det är mindre rum med 2-4 bäddplatser i Min familj kommer att bo i ett fyrbäddsrum.

• nyår07

bilder på klänningen finns uppdaterad på vår hemsida för den nyfikne!

• lillamini

Hej tack för inbjudan till nyårstråden!!
    hihi nu är det inte lång tid kvar... mina nerver sitter utanpå kroppen.

• mooogn

Välkommen, lillamini! Jag förstår att det börjar kännas stressigt *S* Hur långt har ni kommit i planeringen?

• mooogn

nyår07: Wow! Hur snyggt som helst! Och halsbandet var sååå vackert! Var har du köpt det? Det grämer mig en smula att jag har en klänningstopp som helt förstör alla chanser till att bära halsband...

• Rocked

Hej på er!!
    Har varit på jobb i Barcelona en vecka, men nu är jag tillbaka.
    Moogn: Jag är inte Nyår07, jag har mitt nick kvar

• Rocked

Nu ser jag att vi har fått tillökning här oxå. Välkommen lillamini!!!

Pärlplattan: Hoppas att allt gick bra på bröllopet, Grattis!!! Du måste berätta allt.

• nyår07
    mooogn skrev 2007-09-24 07:20:53 följande:
    nyår07: Wow! Hur snyggt som helst! Och halsbandet var sååå vackert! Var har du köpt det? Det grämer mig en smula att jag har en klänningstopp som helt förstör alla chanser till att bära halsband...
    Tack!!
    Känns så himla bra, känner mig såååå snygg i den!!
    Halsbandet köpte jag via ebay, nått billigt "skit" - men med tema snö så passade det så bra, och som du sa det blev så snyggt!

Provade 3 olika halsband, men trots att detta var klart billigast så stod det ut och var klart snyggast.

Hur kommer din topp att se ut, eftersom du inte kan ha halsband?
  • lillamini

Det är bara kläderna kvar, men nu börjar bandet vela lite och det är lite trist, svårt att hitta ett bra band till en sån dag... är jag den enda som fått höra varför nyår det är en dum dag? hur ligger ni till är ni klara?

Svar på tråden Nyårsbrudar-07 del 3