• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Annim

Anja;*ASGARVAR* helt rätt!!!!!
    Ja, men har man ett spikat schema så har man....

Jag ska inte sticka under stol att jag oxå kan vara lite giftig ibland...men oftast med glimten i ögat!
    Men det är klart att ibland menar jag det, dvs för stunden. Beroende på vilket humör jag själv är på....
    Så jag är inte bättre....

• Pumpkin

Som sagt, man får vara ond ibland

Annim: Kollade du in länken?

• Alvaereva

anja:
    HAHAH!!
    men jag är likadan.. fast ofta tänker jag saker som jag som tur är inte säger. som häromkvällen.. vi har ju sexförbud, men det finns ju annat man kan göra.. men så kom jag på mej själv med att tänka "åh hoppas han inte vill att jag ska ... ikväll för jag har ju redan borstat tänderna"
    jag menade det ju inte SÅ som det lät i huvet, utan mer som att han kanske inte ville ha tandkräm på ... hehe
    jävvlans tur att jag inget sa om det, för det går ju att tolka riktigt illa...

• Waersta

Hahahaha! Det roligaste jag läst på länge!!

Alvaereva skrev 2007-10-04 15:25:49 följande:
    anja:HAHAH!! men jag är likadan.. fast ofta tänker jag saker som jag som tur är inte säger. som häromkvällen.. vi har ju sexförbud, men det finns ju annat man kan göra.. men så kom jag på mej själv med att tänka "åh hoppas han inte vill att jag ska ... ikväll för jag har ju redan borstat tänderna"jag menade det ju inte SÅ som det lät i huvet, utan mer som att han kanske inte ville ha tandkräm på ... hehe jävvlans tur att jag inget sa om det, för det går ju att tolka riktigt illa...
  • fdLadye

Jag är romantikdödaren nr 1...
    Jag kommer alltid på att tänka på något som är helt ot när vi har "mys" och så måste jag säga det...
    Det går inte att hindra...

• Pumpkin

Här är det nog sambon som är den främste romantikdödaren tror jag Fundersam

• Englali

Hej igen tjejer!

Anja: Nej, tror inte de va jag som skrev om viktnedgång och att vänta med klänning. Har väl däremot ett litet "omvänt" problem. Var på hälsokontroll med jobbet förra veckan och fick höra att huuu... ditt BMI är på tok för lågt o att jag var undernärd. De suger oxå kan jag säga!

Så jag kanske får klänningsbekymmer åt det hållet, så är jag rätt lång med, det hjälper ju inte till direkt. En låång smal klänning behöver jag.

• Annim

Pumpkin; Jag har kollat länken och skrivit en kommentar till den oxå!

• Pärlplattan

Anja -

Nu har jag suttit och delat upp mynt i olika högar och bestämt att alla ätningar och kräkningar och allt innan klockan 14:15 idag har hänt och skit i dem. Nu ska jag äta ordentligt, och inte strula med maten. Då har jag ett problem mindre iaf.. Slipper hata mig själv för att jag äter och inte kan kräkas resp. att jag inte äter eller att jag kräks och får dåligt samvete för att det inte är så smidigt. Nu j-lar. Om jag gör någonting av det får du min biljett till USA Pumpkin! (Tänk vad förvånad min syster skulle bli då!!!)

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7