• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Tosa

pumpkin: ja då får du bita dig hårt för jag vet hur svårt det är

englali: jag håller tummarna för er hoppas verkligen ni vinner... Och jag kan säga så här min sambo är ensam barn och då kan du ju tänka dig hur min svärmor kan låta ibland hon har ju inte fler barn att tjata på men här är det nog svärfar som är värst men jag struntar i vad dem säger det är vårat liv dem har haft sitt nu är det våran tur... vi ska flytta typ 6 mil ifrån dem så ni kan ju tänka er hur glada dem är ang det men dem får finna sig i det helt enkelt vi bestämmer väl inte vad dem ska göra med sina liv så dem kan inte bestämma över vårt ... dem ska bara vara glada och hjälpa till inte gnälla..

nej nu ska jag också gå och sussa..
    Gonatt på er ...

• fdLadye

Pumpqin: hoppas du får jobbet. Och ja barn kan var för djävliga speciellt när de har föräldrar som är konflikträdda....

Och ja jag är en big fan av rosa med...vill ha rosa vid brudbukett.

Apropå svärmödrar: Har ni fått tjatet än... att: 21 år är en bra ålder att skaffa barn i....22 är en bra ålder att skaffa barn i....23 är en bra ålder att skaffa barn i....24 är...you get the picture.
    Ändå har hon 2 barn som är i 30 års ålder som inte har barn.
    Men det är mig och Anders hon tjatar på....
    Fast jag älskar min svärmor ändå.

Nä nu ska jag ta o gå o lägga mig så jag orkar upp på kursen i morgon...

• Pumpkin
    Godmorgon tjejer!

Englali:
    Det låter precis som min svärmor - hon är jättego och trevlig, men ibland kan det bli lite för mkt "ojojoj" från hennes sida

Tosa: Jag bet ihop och somnade ganska snabbt - skönt! Jag blir faktiskt lite anti-barn när jag träffar denna 4åring, för jag är så rädd att mitt barn ska bli likadant, men man får göra sitt bästa helt enkelt! När jag träffar min lilla kusin på 1,5 år blir jag dock sjuuukt bebissugen - hon är världens sötaste
    Blev bebissugen på tvärbanan imorse också, då satt en tjej med en lite mage och läste "Ett barn blir till" Generad

fdLadye: Tack!
    Nej, vi har faktiskt inte fått höra snacket än, jag tror att svärmor blir glad när det än blir faktiskt, efter att ha tjatat på mellanbarnet hur länge som helst (han är 32 år och har väl typ aldrig kysst en tjej) och inget har hänt så verkar hon ha tagit ett steg tillbaka.
  • Pumpkin
    Nu börjar det dra ihop sig till en ny tråd, så jag tänkte be alla nya och alla som ändrat nånting (datum, hemsida, nick - you name it!) sen förra listan att maila mig på: angelicanordqvist@bredband.net, så fixar jag till en lista till nästa vecka!
  • Anja 19 juli 2008

Godmorgon

Jag såg oxå greys igår, trots att jag är en säsong för er (ser ju usa-takt) och fyyyy så ruskigt spännande det avsnittet slutar!!! Är såååå glad att jag, när jag såg det, hade nästa avsnitt hemma redan så att jag bara kunde kolla på det direkt!

haha

Om ni vill veta nåt får ni väl hojta så kan jag maila... Eller gå in på abc:s hemsida och läs vad som händer avsnitt för avsnitt (fast det är ju inte så kul)

Är i samma sits som du Englali (för det var väl du som skrev om klänningar och viktnedgång)?... Har så pass mkt övervikt att få bort att jag inte tänker prova klänningar på länge!

Haha ser att ni skrivit om svärmödrar... Tror att jag toppar ligan där, tyvärr... men just nu har ju sambon bett svärmodern dra åt hel...ete. På många sätt himla trist för jag har ingen aning om ifall de någonsin pratar m varann igen och då kommer han ej ha någon föräldrer på bröllopet eventuellt. Pappan (våra barns farfar) har han ju ej talat med sedan 2002. Usch så komplicerat... Men de är verkligen speciella

• Anja 19 juli 2008

Mailar dig Angelica/Pumpkin

har ju min weddingannouncer-sida oxå nu

• Anja 19 juli 2008

Fasen just det... jag har ju ett annat nick oxå!!!

Inte Anja74 längre, utan Anja 19 juli 2008

Ska jag maila det oxå eller tror du att du kommer ihåg???

• Pumpkin
    Anja: Got it!
    Trist med Daniels föräldrar förresten Ledsen

Wiii, på tisdag nästa vecka ska vi iväg och träffa festvåningsansvarig på Kallfors som jag länkat till tidigare! Då ska vi väl gå igenom vad de kan erbjuda, vad vi får göra och hur mkt det skulle kunna kosta. Och så får vi väl ta ett beslut helt enkelt om 02.00 känns OK eller inte.
  • Pumpkin
    Anja: Det tror jag att jag kan komma ihåg
Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7