• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Snart Fru Karlsson

Ja det lär man ju göra....det är ens viktigaste dag å det är ju man själv som ska trivas i det.....FY för att gå i kyrkan med en klänning som inte känns rätt bara för att någon annan har sagt att det ska vara den för att bla bla bla.......
    Tycker inte det är rätt att påvisa sådana modeller i tidningar och på nätet....den proffesionella hjälpen får man ju i butiken där man köper klänningen eller hyr den......Så har jag upplevt det i alla fall.

• Snart Fru Karlsson

Ha ha ha...mitt inlägg kom 2 ggr........det var ju inte meningen......

• Pumpkin
    Tosa: Det blir säkert bra med din klänning! Jag själv är dock väldigt glad över att jag gick till butik och provade, för det jag tyckte var fint på bild var inte nödvändigtvis så hett i verkligheten och på mig.
    Mysigt med en kryssning Här ska vi bara mysa med tortillas och Idol ikväll och imorgon blir det nog lite pyssel hemma. På söndag ska vi träffa moster, morbror och min lilla kusin Emilia och gå på Hem&Villa-mässa i Sthlm. Ska bli så mysigt att spendera dagen med Emilia, min mysunge!

Snart Fru Karlsson: Ja, expediten jag handlade av var väldigt kunnig! När jag väl satte på mig klänningen jag till slut köpte så var vi överens alla fyra (jag, mamma, min moster och expediten) att det var klänningen för mig
  • Tosa

pumpkin: det låter som ni också ska ha en mysig helg med fullt fart... å jag vill också ha hus så man kan åka ¨på sånt och grejja hemma men vi får vänta på att drömhuset ska dyka upp först... vad skönt att du provade klänningen då om du kände så.. jag är dock så övertygad över att det här är klänningen för mig så jag kommer att intala mig själv det när jag provar den sen... min klänning skulle jag behövt åka till södertelje för att prova eller göteborg eller var det nu var fanns ju ingen här i närheten där dem sålde den.. men men det ska nog bli bra håll tummarna för det

• Tosa

usch jag behöver lära mig sätta punkter och komma mellan meningarna

• Pumpkin
    Tosa: Fast vi har inte hus än heller
    Vad var det för klänning och vart bor ni?
  • Tosa

Det var ju en maggie sottero jenna och jag bor i västerås.
    jasså jag trodde ni hade hus det trodde jag alla hade utom vi

• Mitziemoe

Godmorgon tjejer!

Här vart det ingen sovmorgon som det var planerat...(dumma byggare) men jag ska väl inte klaga då kan jag sitta här å snurra...*hehe*

Va mysigt alla ska ha det i helgen... själva ska man jobba...  Va jag gnäller nu på morgonen...*ler* Nä får sluta med det tror jag...*hehe*

Kram på er!!!

• Tosa

vi har typ 15 mil till södertälje och en 30 mil till göteborg och visst det hade varit värt att åka till södertälje om man haft råd att köpa en orginal, men dem pengarna har tyvärr inte vi...

• Pumpkin
    Tosa: Ah, ja, Maggie Sottero har fina klänningar Finns på Princessa här i Södertälje.
    Nejdå, vi har nyss köpt en stor 2a i centrala Södertälje, i samband med att vi flyttade ner hit, så det blir inte hus än på några år.

Mitziemoe: Det är lugnt, klaga på du

Påminner igen: De som har ändrat något sen den förra TS-listan eller som är nya i tråden sen listan gjordes - maila mig med nick, datum och eventuell hemsida, så ordnar jag den nya listan till nästa vecka.
Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7