• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Pumpkin
    fdLadye: Tja, jag är ju gammal västerbottning själv, har inte bott härnere i mer än 4,5 månad Vi får väl se hur vi gör, jag tror vi luskar på ett sätt att hitta drömhuset, bo i Norrland och ändå ha familjen nära - hur nu det ska gå till Fundersam

Alva: Härligt med en ny mobiltelefon! Skulle jag också behöva, men jag hittar ingen klockren.
    Ha en mysig städdag - det ska jag också ha
  • Alvaereva

pumpkin:
    hittade inte heller nån klockren, men jag behövde verkligen en ny så jag tog uppföljaren på min gamla bara. det som avgjorde var att den var rosa

• Bellanote

englali jag hade med mig sambon .. så han har sett mig.. kollade upp det noga innan och det var ingen fara med oturen bara han inte såg mig i klänningen innan vigseln på själva bröllops dagen så gäller inte det sägs det.

men nu ska han inte få se den mera. utan inte förns i kyrkan och sen kommer han ju inte att veta hur jag ser ut med allt på och ordentligt i ordning gjord hos frissan med..

• Englali

Tillbaka... och jag har den, MIN klänning. Har bestämt mig, det var rätt lätt! Den är så vacker

• Alvaereva

englali:
    vad är det för klänning??

• Pumpkin

Att min sambo inte har fått se mig i klänningen är för att jag vill att nånting ska vara hemligt till den dagen, inte för att det eventuellt skulle betyda otur

Englali: Härligt! Blev det Lilly 3005?

• Pumpkin

Fasen vad lätt inspirationen kan försvinna! Fick ett ryck och klippte ner blommorna på balkongen som ska slängas nu, men i och med att återvinningscentralen hade hunnit stänga och vi inte kan åka och lämna jord och blommor där så gick luften ur mig helt. Nu orkar jag inte göra nånting alls Fundersam

• Englali

Ja... jag tror det blir den, Lilly 3005. Provade hur många som helst, men kom bara tillbaka till den. Sambon smälte totalt, så det var väl ett stort plus Har aldrig riktigt sett honom reagera så, härligt!!

Den var sååå jag när jag fick på mig den. Provade flera andra, men jag liksom drunknade i dem, och en för enkel klännig - det är inte jag. Vill ha en som är lite mer utan att jag försvinner.

Har till på onsdag på mig att bestämma mig. Men den behöver sys om en hel del. 36an var på tok för stor så vill jag ha den behövs den tas in, men sånt är de väl duktiga på?

Hann även ta oss en kik på vigselringar och där är jag ocks rätt klar med vad jag vill. Frågan är nu bara om de butiken ställer upp o hjälper mig designa om en av deras befintliga ringar *hoppas*

• fdLadye

Pumpqin: så då är vi tvärt om då...jag från tälje till Umeå och du tvärtom.

Englali: Oh vad härligt...att han reagera så. Fick han följa med när du provade eller?

Själv ska jag inte visa mannen min " blivande dröm klänning" och jag får inte se vigselringen innan den stora dagen=)

• Englali

fdLadye: Ja det kändes toppen! Japp han var med. Jag resonerar som så att det är vårt livs största dag ihop. Jag vill att vi ska planera den tillsammans. Han känner mig bäst av alla och vem kan då bli en bättre rådgivare än han i klänningsvalet? Han vet vad jag gillar/inte gillar och kan påminna mig om det ifall jag skulle skena iväg i mtt beslut. För mig var det en självklarthet att ha Andreas med mig.

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7