• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • nufruandersson

drömbrud min andra möhippa var inte heller bra så förstår dig jag tröstar mig med att den första midagen med min mans systrar var toppen jag visste om midagen med så vet inte om någon av mina hippor ska kallas möhippa då jag visste om båda

• fdLadye

Drömbrud. Hade du inte lämnat en lista på de du vill ha med på möhippan då?

Och vad fick du göra?

• Bellanote

tosa här har du deras hemsida

www.cavaliere.se/

och jo det är rosa under. vi ska ju ha rosa, silver och vitt som färg tema så vill att han ska ha rosa under och silvrig väst och sen står ju jag för den vita klänningen.

• Tosa

Bellanote: tack ska gensat in och titta... det låter verkligen super stiligt ska ju också ha rosa

• Bellanote

är under ceremony de finns. ska finnas en bild till med rosa.

• Tosa

Jo och jag såg att det var samma sida som jag hittat kläderna jag har i mitt galleri men jag måste ha missat den där...

• Pärlplattan

Intressant gynekologdiskussion - jag var hos en idag, och har diskuterat frågan med min man (jag kan fortfarande inte skriva det utan att tårna krullar ihop sig). Jag hade en manlig idag, och i allmänhet tycker jag väldigt mycket bättre om manliga gynekologer än kvinnliga, baserat på mina erfarenheter. Det är ju naturligtvis jätteolika. Jag tycker manliga gynekologer, alla jag har träffat, varit mkt mjukare, mycket trevligare och väldigt smidiga. De kvinnliga har varit mer hårdhänta och "burdusa" eller jag vet inte hur jag ska uttrycka mig egentligen, iaf helt annorlunda upplevelse. Han jag var hos i dag var helt underbar! Tyvärr är det ju ett annat sjukhus än det jag egentligen tillhör, så jag vet inte om jag får gå dit alltid, men det är ju iaf samma landsting, så det kan kanske gå. Jag kan tänka mig, men har naturligtvis inte en aning, att manliga gynekologer är väldigt försiktiga och sådär, eftersom de är just män och situationen inte är precis angenäm.. De kan liksom inte döna på hur som helst utan, kanske tänker de (ännu) mer på att visa respekt eller något. Det gör ju givetvis kvinnliga också, och säkert är det väldigt olika - men det är en teori jag har angående just det.

Nog om gynekologi. Nu ska jag äta, men vi har iaf fått korn på överraskningskort nu.. Bara att lämna in och komma på hur många man behöver. Det börjar bli lite svårt att behöva säga sambo när man vill tala om för alla och hela världen.. I helgen ska vi till makens familj, ska bli intressant att se om någon märker något. Vi tänker inte säga något...

Och så fick jag mitt nya körkort idag och kan äntligen identifiera mig!!!

• Englali

Hej tjejer! Äntligen hemma från jobbet o jag är HELT slut!!

Pumpkin: Jodå jag var vaken tills han kom hem, hade iofs lagt mig, men var vaken. O inte fick jag sova då heller. Han pladdrade på till HALV 2!!! inatt. Överlycklig över sitt nya jobb. Härligt, är glad för honom o för oss.

Så i morse när klockan ringde vid 7.20 var jag mindre pigg.. *suckar*

Mailade lilly, det går inte att köpa via nätet. Endast åka till Köpenhamn isf, o ska jag göra det, då blir det ändå lika dyrt som att köpa här i en butik i Sverige.

• Pumpkin

Godmorgon tjejer! Är det någon mer som är vaken tro?

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7