• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Bellanote

nej då inte tomt bara inspirationen som ligger nere.

har dock klipp och klistrat i min "bröllops bok" idag som dock är ett vanligt kollegie block jag verkligen skriver ner allt som rör bröllopet.

• fdLadye

jag har jobbat 15.00-12.00 så jag har sovit lite på efm...
    Jag är så hiiiimla seg.
    Fy jag vill bara byta jobb...
    Fast ska jag plugga till nästa höst är det väl ingen idé med tillsvidare anställningen o allt...

• Tosa

Godkväll tjejer

Nu är jag tillbax från en underbar helg... hade skitskojj

Och det första jag gjorde när jag logga in var att kolla mejlen och jag hade fått svar från tjejen som skulle beställa klänningen och hon hade beställt den i onsdags, så nu är det verkligen på G.

• Bellanote

tosa snyggt diadem det silvriga du har i ditt galleri.

jag har ju en tiara och ett diadem vet inte vilken jag ska använda ännu.

• Englali

Tosa: Härligt! Vad har du beställt för klännig? Är det den som är ditt galleri, den rosa? Visst är det mysigt när allt börjar falla på plats. Jag provade ut min igår, så det känns skönt att ha det avklarat... fast lite vemodigt med, ska ju förhoppningsvis aldrig mer prova ut någon bröllopsklänning

Yes, yes, yes!! Min m2b fick jobbet! Ringde från sthlm för en stund sen och allt vara bara positivt. Äntligen får vi också ett liv...

• Bellanote

nu har jag lagt in lite nya bilder i mitt galleri.

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

Pumkin: nu har jag mailat dig :)

här pratas det om ditten och datten, kul! själv hjälper jag en väninna att renovera just nu så jag har inte ens hunnit gå på rean i brudbutikerna :( tiden räcker lixom inte till :(

Har inte hunnit med något bröllopsplanerande på länge :( hoppas det vänder snart..

• Pumpkin

Hello girls! Här har ni en trött tjej, har varit igång hela dagen - först på Hem&Villa-mässa i Älvsjö och sen på stan i Stockholm. Mässan var intressant och inspirerande, men bäst var ju trots allt att få umgås med Emilia hela dagen Hon är så rolig att prata med nu för hon kan verkligen besvara ja- och nejfrågor och man märker att hon tänker efter innan hon svarar. Min lilla ängel!
    På stan blev det en kappa (äntligen!) och ett par skor, så nu känner jag mig lite halvfattig faktiskt. Nåja, det var väl den här månadens "måsten" så nu är det bara att vänta på nästa lön Räcka ut tungan

Englali: Det blir garanterat inga problem att sy in klänningen, de är ju proffs!
    Kan du berätta nu då vad det är för jobb? Jag har ju några företag på gissningslistan men... Betyder det att ni ska flytta? Eller ska han pendla? Eller vad händer? Och har ni inte haft nått liv innan?! Förvånad

fdLadye: Fast jag är inte från Västerbotten från början, jag flyttade dit när jag och M2B varit tillsammans i 2,5 månad

Tosa:
    Så bra att ni haft en bra helg och toppen att klänningen är på G!

Snitte: Yes, jag har fått mailet Skrattande

• Annim

Hmmm! Jag har inget att göra just nu som har med bröllopet att göra.
    Funderar på att börja fila på festprogrammet lite!
    Letar för tillfället efter lite roliga allsånger att ha med.
    Har hittat denna sida,
    home.gamman.se/flinga/index.asp&id=156

Men undrar om det är någon annan av er som har lite tips att komma med eller fler sådana här sidor!?

Annars är det ganska lugnt med bröllopsplanerna nu..
    Har kontaktat de flesta som ska kontaktas! Ang, mat, ring,underhållning och fotograf.
    En del är redan bokat annat ska diskuteras mera innan det bokas..
    Hur ligger ni till?

Snart dags att nana!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7