• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Anja 19 juli 2008

Idag jobbar jag från 08-22

Visst är det en HÄRLIG arbetstid...

Fast barnen är i skolan nu, så jag håller på med dokumentation coh då kan jag ju titta in här hela tiden, hehe...

Imorgon är jag ledig och ska FIXA MASSOR, inför lägenhetsvisningen på söndag... Jag jobbar ju hela helgen så det kommer bli läskigt stressigt imorgon. Måste dessutom fixa barnvakt för dottern ska på kalas på lördag och då måste ju någon annan passa de andra två eftersom jag jobbar.

Vad tycker ni egentligen att man kan fixa nu, i detta mellanläge. Jag känner att allt står still m bröllopsplaner...

Klänning kan jag ej fix nu för jag måste gå ner 15 kg till...

Hra fixat lokal, kyrka och bestämt mat osv... Har börjat så smått m inbjudningarna och save-the-date-korten. Gästlista, bröllopsabc och sånt är klart...

Festprogram känner jag att jag inte har en susning om hur det ska se ut och funderar på att lämna över det t toastmasters

Jag har bestämt mig för frisör och makeup men är fortfarande osäker på florist och band.

Vad sjutton kan man mer ägna sig åt???

Själva min egen utstyrsel vill jag lixom inte köpa förrän precis innan. Den måste vara uppdaterad med vad jag gillar just då. Vill alltså inte köpa något långt i förväg + att vi ej har pengarna förrän då. Vi ska ju ta lån på rubbet!! (ta ut på lägenhetsvinsten rättare sagt)

Ge mig tips på vad som kan fixas nu 9,5 månad innan!

• Pumpkin
    Anja: Har du bokat fotograf, frisör och smink? För det är väl typ det jag kan komma på, annars är det nog en döperiod vid den här tiden.

Vi ska lägga över festprogrammet på våra toastmasters, tycker det blir mycket roligare så! Det enda vi ska skriva ihop är presentationen av gästerna.
  • Anja 19 juli 2008

Nej har inte bokat för jag är inte heeeelt 100%-ig säker ännu... måste vela lite till...

Vet att jag måste boka SNART... men jag måste vara helt säker. Avskyr att behöva avboka saker... då tar jag hellre nästbäst, ifall favoriterna redan är bokade

• Pumpkin
    fdLadye: Jag har inte fått något mail från dig?

Anja: Skyll dig själv då Räcka ut tungan
  • Anja 19 juli 2008

Pumpkin

nä fyyyyy vad taskigt...

äh sjutton oxå klockan är så mkt nu... måste snart hämta ett av barnen i skolan!

jag som skulle hinna massor innan dess... måste lämna tråden för en stund

kram på er så länge

• Annim

Ajabajja Pumpkin!!! Hur var det en moderatot skulle sköta sig!*ler*

jag citerar;En moderator håller ordning i forumet - flyttar trådar, behandlar anmälningar, tar bort trådar, stänger av användare tillfälligt om det skulle behövas - samt bidrar till en trevlig stämning på forumet

*Hihi*

• fdLadye

men vad konstigt jag skickade ju...får skicka igen då

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7