• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • fru madlin

Kikar in lite här igen, ser att det blivit rätt mycket förändringar iallafall.. Och moderatorer lite här o var, grattis till dom "titlarna" :D

Här är vardagen åter.. mer än en månad som gifta, och mindre än en månad kvar till bröllopsresan. Några månader till så... flyttar vi!! Till hus!! Ska bli så underbart!

Jag borde fixa tackkort, men är så anti-bröllop så det finns inte :( Hoppas det släpper nån gång..

• Pumpkin
    Mitziemoe: Cool klänning!

fru madlin: Hej på dig, kul att du kikar in Kul med hus - har ni köpt eller var det någon familjegård ni skulle ta över/köpa?
  • fru madlin

Pumpkin: Ja lite koll måste man ha, men ni skriver ju så förbaskat så jag har inte tid o hänga med längre :)

Vi har köpt en familjegård, så det blir en hel del att göra för att få det som vi vill. Mer eller mindre hela huset ska renoveras upp (det är fint nu, men vi vill ha vår prägel på det) och ladugården behövs fixas till. Men de ska bli riktigt kul! Nära centrum men ändå på landet! :D

• Pärlplattan

Jag ska åka till USA!!!!!!!!!! Hälsa på min syster, få lite vardagsdistans. Ska bli så skönt.. Visserligen kommer jag sakna herrn här, men jag behöver så innerligt väl komma bort. Nu är det ju iofs över en månad kvar, men ändå, nu vet ni!! Jag är glad - först hade jag jordens dunderångest över att jag bara bestämde sådär, sen var jag glad och nu är jag här. Ska fixa mitt nya pass så jag blir godkänd som passagerare och så jag får komma in i landet!

• Englali

Hej tejjer!

Här händer det grejer hela dagarna ser jag. Tar tid o läsa igenom allt, ni är flitiga skribenter!

Tosa: Kolla nu om bilderna går att se i galleriet, tror jag ska ha fixat till det.

Ni andra kan väl också kika, hojta till om det inte fungerar!

• Pumpkin
    Pärlplattan: Åh, jag är inte alls avundsjuk! *intalar mig själv medans näsan växer sig lååång*

Englali: Nu går det att se bilderna
  • Englali

Toppen, då vet jag. Mina två favoritklänningar som ligger där *stor beslutsångest*

Blommorna är jag så förälskad i... jag är verkligen en "rosa" tjej. Det här med pärlor/"bling-bling", rosa, lite tyll o spets, det är så jag. Lite prinsess varning där känner jag

• Pumpkin

Du är inte ensam om att vara lite rosa Oskyldig

• Pumpkin

Det här är säkert en helt störd fråga men...

Är 02.00 en för tidig "alla-måste-gå-hem"-tid? Restaurangen vi funderar på stänger nämligen kl. 02.00, så då är festen slut liksom. Bra eller dåligt?

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7