• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Tosa

PÅ mitt galleri finns både klänning och frisyr... och allt annat som ska vara till smyckena är det ända som jag är lite osäker på antingen blir det typ nåt sånt som på bilderna eller så blir det ett guldhalsband med en liten gulddroppe har inte bestämt mig ännu.... vi ska ju ha det hemligt folk ska ju inte veta om det förrens dem sitter till bords och ska äta då ska det börja spela låten och vi ska komma in och då ska ju vigseln hållas. så den behöver bara hålla sig ett par timmar sen ska jag dansa bort den iallafall hehe

• Englali

Tosa: Ahh... det är hemligt. Är lite ny här vet du så jag är inte helt med på allt än!

Ok, känner du så att det inte gör något att lockarna kommer hänga ut sig så tycker jag du ska satsa på den. Men jag personligen hade nog valt en enkel tiara, eller ett diadem till. Så det inte blir för mkt. Hade en kund rådfrågat mig på salongen hade jag också sagt tiara eller diadem. Det får inte blir för mkt, "tårta på tårta". Klännigen är ju rätt mkt i sig!

• Tosa

ok har du möjligtvis nå förslag på nån fin tiara? tycker du jag ska hitta nån annan frisyr också eller ska jag ha den frisyer och en tiara ?

• Englali

tiara.se och diadema har de fina tiaror tycker jag. Jag gillar ju de här smala som nästan är som ett diadem. Eftersom frisyren har sin högsta punkt bak på huvudet skulle en lägre variant vara fin där tycker jag.

Haha, men du ska inte bara lyssna på mig. Är ju din stora dag, då ska du gå på magkänslan och det som är du!!

• Tosa

Jo naturligtvis men det är kul att höra lite idéer jag menar det kanske finns nåt som är jätte bra som inte jag tänkt på jag äör ju inte direkt expert på det här... hehe

• Englali

Förstår vad du menar. Vad de gäller hår så är det bara o fråga på. Tipsar gärna o hjälper om jag kan!

• Tosa

vad bra det kan nog behövas hehe... är du frisörska? eller vad man nu säger

• Englali

Japp, jobbar som frisör och även endel med make up.

• Tosa

jaha är det skojj? ville håla på med smink förut men jag tror inte att det är något för mig kan ju ingenting om det hehe...

hittade en tiara jag tyckte var jätte fin är den för mycket? finns i mitt galleri...

• Bellanote

tosa det är la ett diadem du har i ditt galleri?

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7