• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Pumpkin

Vi har redan bärbara telefoner, men då måste jag ha typ hela telefonlistan med mig också för att kunna koppla rätt. Sen kan det ju komma besök och då måste jag ju sitta här, inte för att det nånsin kommer besökare men... Fundersam

Den där artikeln var ju klockren, som att läsa om sig själv.

• Brud 080524

Synd!

10 minuter kvar nu

Hur har det gått med dina lokalproblem?

• Englali

Anja: Det är 3005 från Lilly jag vill ha. Helt min smak, lite spets... draperingar, blomman på höften och inte helt slätt tyg. I like!!

Åh... fusk med fika på jobbet, här hinns det sällan med Vi har ingen rast inboka iaf, förutom lunchen på en timma (sällan den blir så lång)

Pumpkin: Bra o veta lite med storleken. Är nog lite mindre än dig då låter det som, så frågan är om en 36a inte är för stor, men det får man väl ta in isf.

Nehe.. dags o bege sig mot jobbet snart. Börjar senare idag, varit på banken ang huset vi är intresserade av... MKT positivt!

• Pumpkin
    Brud 080524: Jag tror att lokalproblemet är löst faktiskt

Englali: 3005an provade jag också, men föll till slut för 3006an
  • Englali

Pumpkin: Den är med fin... men lite för stor korsettsnörning i ryggen för mig tror jag. Hon i bröllopsbutiken trodde det skulle se lite för "stort" ut på min rygg o det vill jag inte. Har inte sett 3005 i ryggen, hur ser den ut? Minss du? *hoppas*

• Pumpkin
    Englali: Önskar att jag kunde säga att jag kommer ihåg, men det gör jag inte... Endera så var det dragkedja eller så var det snörning, och då är snörningen lika "stor" som på 3006an.

Brud 080524: Det är inte helt klart än, har inte fått alla svar som jag vill ha osv och vi har inte varit där, men det lutar åt www.kallfors.com/kok
  • Englali

Pumpkim: Attans, jaja de får hjälpa mig i butiken, förhoppningsvis hinner jag få tag i dem på torsdag.
    Mitt jobb suger verkligen för bröllopsplanering har jag märkt! Haha, tiderna är kassa och ingen tillgång till nätet, inte tid o babbla i telfonen o ringa alla sååå viktiga samtal som bara måste göras!....
    Kanske måste byta yrke nu när det bara är 10 månader kvar, så allt blir så som jag vill

• Pumpkin

Englali: Själv har jag ett perfekt jobb för bröllopsplanering Räcka ut tungan

• Englali

Haha Pumpkin, jag har märkt det. Nehe, nu får jag packa ihop o se fram emot att le mot alla mina härliga kunder jag har idag (egentligen så älskar jag mitt jobb, skulle aldrig vilja vara utan det o alla människor, men att få en liten dos BT på dagarna skulle inte skada)
    Hörs ikväll tjejer, om inte sambon blir tokig på att jag "bor" här på våran kvalitetstid haha!!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7