• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Anja 19 juli 2008

Englali och Mitzimoe

vilka Lillyklänningar är det ni ska ha...

själv ska jag ha deras 3004. Älskar den

Mitzimoe, jag blev lite förvirrad, när du skrev nixa, menade du lilly?? fniss. Är kanske jag som är trött bara

• Pumpkin

Godmorgon tjejer!

Anja:
    Jag tror Mitziemoe menade att hon ska till Lillys (butiken) och där prova en Nixa och en Aspera, tror jag Räcka ut tungan

stjärngudinnan: Tack!
    Vilket superbra pris du fick på hår och smink, toppen ju!

Englali: Vad gäller storlekar så har jag normalt 36-38 (breda höfter och stor byst) och 36an satt perfekt på mig. Men självklart hjälper de dig med måtten

Bellanote: Fast det är ju inte säkert att jag hade kunnat göra nånting ändå Fundersam

lillfoppa: Vad jobbar du med?

• Du & Jag

God morgon tjejer!
    Sitter här på universitetet och skall väl snart gå och plugga lite. Är så mysigt att läsa alla era inlägg! Själv får jag lite panik, ni verkar ha planerat så mycket allihop!!!?? När är det dax att fixa klänning, boka catering mm. Tycker att jag har allt under kontroll just nu men å andra sidan trodde jag att jag var ute i god tid med kyrka och festlokal också men så var inte fallet Några bra tips på sidor där vi kan titta på brudbuketter? Blir glad i hela kroppen när jag läser att bitarna börjar falla på plats för de flesta av er, men ni känner säkert att det fortfarande är mycket att göra. Men vad skall man pyssla med sen när bröllopet är över, oj vad tomt det kommer att bli...;-O

• Pumpkin
    Du & Jag: Vissa av oss har ju trots allt hängt här i snart 2 år (!), så det är väl kanske inte så konstigt om det känns som att vi har det mesta klart för oss
    Klänningsköpet kan du ta tag i redan nu, men du kan lika gärna vänta i några månader, man brukar säga att man ska beställa senast 3-4 månader innan bröllopet, om man nu måste beställa. Jag köpte ju min direkt i butik.
    Catering kan du ju börja leta runt efter, kanske begära offerter osv, men det behöver heller inte bokas på stört

Kolla in på http://www.bernzonsblommor.nu/start.asp för bukettinspiration.
  • Brud 080524

Hallå tjejer,

här sitter jag och längtar efter morgonens fika. Bara en halvtimme kvar!

Ni är lika aktiva som vanligt ser jag...

• Pumpkin
    Brud 080524: Har du inte fått ditt fika än?! Förvånad Då hade jag nog dött, måste ha min macka och min kopp med varm choklad direkt när jag kommer till jobbet Fundersam
  • Brud 080524

Nope, här fikas det inte förrän kvart i tio. Går väl an om man kommer nio men de dagar man är här 7-8 är det lite värre. Gäller att äta ordentlig frukost hemma innan....

• Pumpkin

Hu! Jag käkar en yoghurt hemma innan jag åker, vid sisådär 6.30, sen käkar jag en macka när jag kommer till jobbet vid 7.50. Sen har iofs resten av kontoret fika typ nu, men då ska ju jag passa telefonen, så jag får inte vara med Skrikandes

• Brud 080524

Vad elakt att du inte får vara med... Kan de inte skaffa bärbara telefoner så du kan svara när du fikar?

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7