• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Englali

Vi bor utanför Kalmar, ska på visning på torsdag.

Kan inte prata mer om jobbet nu, *seacret* du vet. Känt företags namn "som jag inte får skriva här"... de ska träffas på söndag i Sthlm o diskutera det så får vi väl se.

Hur går det för alla med planerandet?
    Fuunderar på en klänning från Lilly o nu såg jag att de ha rea på sin kollektion. Tror ni man kan be bröllopsbutiken i Kalmar ta hem en (såg att det fanns i min size kvar)? Gör butiken så, fast att det är utförsäljning?

• Pumpkin
    Englali: Okej, då ska jag inte fråga mer om jobbet, just nu
    Hur är det med huspriser och så i Kalmar? Häruppe är det ju heeelt galet!

När jag köpte min Lilly-klänning nu för ett par månader sen så kunde de inte beställa hem fler av den, den var slut - helt slut. Så jag fick köpa den sista de hade i butiken, som var oprovad och perfekt i storlek! Skulle tro att det beror lite på om modellen du vill ha är utgående eller ej, om de vill beställa hem den. Lättast är nog att höra efter.
  • Mitziemoe

Hej igen tjejer!
    Va ett bra tag sen jag va i den här tråden känns det som....
    Skulle behöva lite peppning inför imorgon, ska in till Lillys igen och prova en klänning som jag har blivit kär i... Jag har provat en annan från Aspera som jag också tycker om men nu när jag jämför bilderna så tycker jag nog bättre om Nixaklänningen. Men jag är alltid så velig...*ler*Och självklart så är det ju sista klänningen kvar så jag måste ju bestämma mig imorgon, så att den inte försvinner...
    blev ett lite virrigt inlägg kanske men jag hoppas att ni förstår vad jagmenar..*ler*

• Stjärnis

Hejsan tjejer!! Idag har jag bokat frisör. 1800:- skall hon ha för hårupsättning och smink. Det tycker jag är billigt! Det bästa är att hon är sambo till en av min M2B:s kompisar och kommer att bli bjuden på bröllopet. Perfekt om det skulle ske något missöde med håret under festen

Pumpkin: Grattis till moderatortjänsten!

Annim: Hur såg ringen ut?

FdLadye: Vi ska ha ringar på och fottas före vigseln. Vi vill inte låta gästerna vänta och så hävdade vår fotograf att det är bättre att fotas innan alla tårdrypande kramar osv.. Preparera honom med skäl till varför man ska fottas innan vigseln så kanske han ger med sig Eller är han grymt envis?

• Bellanote

pumpkin attans att du inte är på fl..

fick detta nyss

Ditt inlägg tolkades som spam och kunde därför inte postas, du har för tillfället ingen behörighet att skriva inlägg. Du återfår behörighet '2007-10-01 23:09:03', välkommen åter!

• Bellanote

jag är totalt avstängd från fl just nu för att jag skulle länka till ny tråd till de som är med i den förra.. suck får inte gör anågot.. hur fasen kan det tolkas som spam för? jag har fått länkat till min gästbolk om folk gjort ny tråd så man hittade dit igen. men nej nu vart jag avstängd fram till 23.09

• lillfoppa

Hallå!!
    Hänger verkligen inte med er.. ska på säljutbildning imorgon?! Hoppas det ska bli bra.... känns lite tveksamt men man måste ju prova sig fram...känns som om jag har tusen bollar i luften just nu...Kram

• Englali

Priserna är också rätt tokiga, lr inte från början men folk budar ju så det är helt sjukt!! Får se om vi hänger med ända till slutet den här gången. Och, vi har ju inte varit på visning än, kanske inte är en sån dröm i verkligheten.

Får göra så med klänningen att jag ringer butiken här i morgon o hör med dem. På Lillys hemsida står det att det finns strl 36 kvar och att det är rea på den. På de andra klänningarna står det ju tex. att de bara finns strl 40 kvar osv.

Svårt med storlek. Är en 34-36 / xs-s i vanliga fall, så jag undrar hur en 36a i brudklänning hos Lilly är? De hjälper väl till med måtten i butiken kanske? *förvirringen är total*

• fdLadye

Oh vad härligt att få pröva klänning
    När är det stundande bröllopet?

• Englali

Natti natti alla tjejer (och killar *ler*) dags o sova nu! Måste ladda för i morgon, mkt grejer på G nu! Hej hej!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7